Minder bekend uit Duitsland: "AND"

[center]
http://www.andwatch.de/][img]http://i1017.photobucket.com/albums/af296/Sparks_02_2010/Horloge-logo/and_logo_small.gif[/img
[/center]
[hr]
Eenvoud, kracht en een beetje tegendraads waren de ingrediënten voor dit merk bij de ontwikkeling van het model ‘Extreme’.
En als ik de presentaties doorneem moet ik zeggen dat ze daar aardig in geslaagd zijn.
Klik op de blokjes A, N en D om de verschillende modellijnen te bekijken.
Ik kan alleen nergens ontdekken welke uurwerken gebruikt worden (of ik moet er overheen lezen …).
Prijzen worden kennelijk alleen op aanvraag bekendgemaakt.
Verkoop geschiedt alleen via AD’s; maar wie dat zijn …???

Groetjes en tot morgen,
Flip.

Wel erg veel blabla op hun website.
Misschien zien we ze binnen op Tell-Sell.

“Oh Tony, het is ongeloofelijk. Nu sla ik met deze hamer op het super 3-zijdig ontspiegelde power-saffierglas en hij blijft helemaal heel. (de hamer)”

Toch leuk om te zien wat er allemaal op de markt gebracht wordt.

Tja, soms is het bagger wat ik (en door mijn topics: samen met jullie) tegenkom.
Maar de lezer bepaalt tenslotte of hij een merk al dan niet interessant vindt.
De regelmatige lezer van mijn topics zal beamen dat er ook wel leuke merken tussen zitten.
Het zal zelden echte wereldklasse zijn, want dan waren het wel bekende merken.
Toch ga ik gewoon door en respecteer vervolgens ieders reactie.

Groetjes,
Flip.

Beste Flip,
ik beleef steeds weer veel plezier aan je posts.
Soms kom ik echter dingen tegen waar ik zo onbedaarlijk om moet lachen, dat ik dit graag met jullie wil delen.
Dus ga vooral door.
Met vriendelijke groet,

Een dankbare lezer

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Vreemde filosofie achter dit merk. Je kan als argeloze bezoeker geen prijzen zien, want daarvoor moet je ‘inloggen’. Hoezo inloggen?

Verder wordt er met géén woord gerept over de essentie, n.l. wat er in die kast zit. Zal wel een quarz ding zijn van enkele euro’s, want als er een ETA of Miyota gemonteerd zou zijn, dan zou dat wel gecommuniceerd worden. Is immers een verkoop argument, net als die stevige kast.

Op zich zien ze er ‘niet verkeerd’ uit, maar mij te vaag allemaal.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Zien er erg leuk uit. Ik ga mee met RuhleR dat het wsl een quartz-uurwerk is.
Desalnietteplus best wel leuk.