Minder bekend: "Zeitflügel" uit Duitsland

[center]
http://www.zeitfluegel.com/
[/center]
[hr]
Mocht je na het bekijken van de site nog twijfelen . . . ze hebben vooral vliegermodellen.
Maar dan vooral de chronograafversies voor heren.
Er zijn vele varianten: 42 tot 48 mm kasten, quartz of automatische uurwerken, kleuren van wijzers en bezels.
In de herenafdeling vormt de ‘Jeff Line’ met automatisch uurwerk een uitzondering; het is een tijdloos 3-wijzer model met datum.
Wat het ‘Lady Diver’ model er tussen doet, begrijp ik niet helemaal . . . of het moet met duikvluchten te maken hebben.
Via verschillende webwinkels te koop tegen schappelijke prijzen; ook kleurrijke banden van dit merk.

Prettige dag,
Flip.

ze hadden een paar jaar geleden een hele reeks duik klokken, best mooie ontwerpen voor een schappelijke prijs

ik ben alleen op verschillende fora wel wat probleemverhalen tegen gekomen over dit merk (afwijking uurwerk, waterdichtheid, after sales)

Ik heb deze al ruim een jaar,
eigenlijk nooit problemen mee gehad maar dan heb ik er ook nooit mee gezwommen of gedoken,wel nauwkeurig en een goede gangreserve ook.

grtz. Gerard

Daar zit alleen, buiten de naam, weinig Duits aan…

EricPP Schreef:

Daar zit alleen, buiten de naam, weinig Duits
aan…

klopt… Miyota, de rest zou ik niet weten
maar metaal voor horlogekasten kun je overal in dezelfde kwaliteit kopen,
vooral die bezel is best netjes ( lijkt op nickel )

Nikkel? Dat lijkt me niet best :wink:

Candide Schreef:

Nikkel? Dat lijkt me niet best :wink:

oh… vandaar die eeuwige jeuk (:smiley:

zolang je het bij het uitzoeken van een nieuwe keuken maar niet door elkaar haalt :smiley: