Minder bekend Zwitsers merk: "Black Belt Watches"

[center]
http://bbw.luxuryartpieces.com/][img]http://i1017.photobucket.com/albums/af296/Sparks_02_2010/Horloge-logo/BB-Logo.png[/img
[/center]
[hr]
Binnen onze gelederen zullen slechts enkelen een horloge van dit merk kunnen aanschaffen.
Het gaat hierbij niet zo zeer om de prijs, als wel om de voorwaarde dat men een ‘zwarte band’ behaald moet hebben, ongeacht de soort vechtsport.
Desondanks is het wel leuk om er eens naar te kijken. Je moet wel van zwart houden.
Het merk wordt aangeboden via “Luxury Artpieces SA” in Genève. Er zijn slechts twee modellen verkrijgbaar; een gewoon 3-wijzer exemplaar en een chrono.
Ze zijn voorzien van pvd-kasten met Kanji-karakters op de bezel.
Het gewone model heeft een Zwitserse automaat en de wijzers hebben de vorm van een Kendo-zwaard. Prijs € 2.144 ex btw.
De chrono heeft een quartz uurwerk en is een LE tot 300 stuks. Prijs € 214 ex btw.

Dit was het weer voor vandaag.
Groetjes,
Flip.

Ook geinig, maar als fabrikant niet echt slim je eigen markt zo klein maken?!?

Ze komen nog met de bruine, oranje ,groene en gele band modellen…

Ik had ooit de witte band met gele slip bij judo. Vraag me af of ze daar ook een klokje bij maken;)

Ik ga hier niet om, of voor vechten…:frowning:

Groet
Herman

Ik heb een zwarte band in judo, maar deze horloges laat ik graag aan me voorbijgaan.

Groet,

Mark

ik heb een zwarte riem …(anders zakt me broek af)

floris Schreef:

ik heb een zwarte riem …(anders zakt me broek
af)

(:D(:D(:D:}

Ja, onderbroekenlol maar moet er vreselijk om lachen.

Dat is toch een bruine band.

:stuck_out_tongue:

Mijn vrouw is als het goed is geslaagd voor een Lean six sigma black belt. Zou dat goed genoeg zijn?

Tuurlijk, maar is dit echt een horloge voor je vrouw?

stevo Schreef:

Mijn vrouw is als het goed is geslaagd voor een
Lean six sigma black belt. Zou dat goed genoeg
zijn?

cool ! gefeliciteerd, ik vind dit horloge wel een gaaf en passend cadeau. Gaat ze actief werken met d’r black belt ?