Deze ook.
Niet het meest fancy merk, maar ziet er machtig mooi uit.
Hoe dik is die?
Edit: intussen gevonde, goeie 10mm , maar ruim boven budget.
Goede keus @Hubertje Ik vind hem zelf in zalm nog mooier! (maar dat zoekt @Kad niet, I know).
Ben benieuwd @Kad
Ik verkies deze R W in zalm echt wel boven een Nomos (prachtige horloges maar die wie die lange lugs heeft bedacht had echt een off day).
Verder snap ik wel je voorkeur voor opgelegde indices, geeft echt veeeeeeel meer diepte!
Vintage?
Zelden met doorkijk achterwand.
Dan rest de baltic of een nomos. Kon erger.
Of gewoon een tweedehandsje.
Bij Siebel voor €2050. Dan de bonnenactie (€50=€35).
41 bonnen a €35= €1435
Of als je nog de 10% eerste bestellingskorting/inschrijven Siebel korting eropkunt plakken:
2050 - 205= €1845 maakt 37 bonnen en een totaal van €1295 en dat is bijna on budget.
Scherp. Voor mij het definitieve antwoord op deze vraag. Wat een plaatje die RW.
De versie met de zalmroze wijzerplaat (ook verkrijgbaar in antraciet of blauw) heeft een centrale secondenwijzer ipv een kleine secondenwijzer. Dat maakt 'm wat mij betreft wat minder bijzonder en wellicht minder dressy, maar de kast is dan wel weer een millimeter minder dik (9.25 ipv 10.25). Dat lijkt me voor een dresser ook wel weer een belangrijk criterium. En hij is zo’n 400 euro goedkoper.
Ik denk dat ik er een gevonden heb die alle boxen tikt (wel 38mm):
Edit: geen small seconds, sorry!
En geen see through caseback.
… fijn vinden.
Was precies mijn zin vergeten af te maken.
Leuke en goede tip Cihan. Weer wat nieuws om te volgen
Deze als voorbeeld. Heb em zelf ook, maar mijn Longines dressers krijgen altijd voorrang.
Het zou wel eens de witte Meister Handwind kunnen worden. Eerst de MB chronoscope verkopen.
De heritage van Longines is mooi, met verwijzingen naar eigen originele ontwerpen. Maar ik wil dunner voor een dresser.