Minerva stopwatch

Goedemiddag allen,

Ik heb recentelijk een Minerva Stopwatch gekocht via marktplaats, de bedoeling was om voor het bedrag wat ik betaalde 4 horloges binnen te krijgen. Ik kreeg echter alleen deze Minerva binnen en de verkoper zag dit als mijn schuld. De klik zit echter vast en ik kan hem dus niet opwinden, hij reset wel goed. Wat is de waarde van deze stopwatch in deze staat? Ik heb 'm inmiddels weer op Marktplaats gezet omdat de reparatie mij niet gaat lukken maar welke prijs is reeel?



Kan je dat uitleggen? :face_with_monocle:

Kijk hier eens:

De advertentie heette “stopwatches Minerva”, in de advertentie stond echter dat het 4 horloges in een koop betrof, ook op de foto’s stonden vier horloges. Ik deed een bod welke geaccepteerd werd en alleen de Minerva werd opgestuurd omdat Marktplaats het standaardbericht “gebruiker biedt … euro op “Stopwatches Minerva”” naar de adverteerder stuurde. De verkoper zag dit als een bericht van mij in plaats van een standaardbieding op het gehele lot.

dankjewel, lijkt me inderdaad een representatieve waarde

1 like

Dat klinkt eerder als bewust jou willen oplichten :face_with_monocle: Erg vervelend.

Het was een bewust trucje, er werd me succes gewenst maar daar koop ik natuurlijk niks meer voor