Ming heeft nieuwe horloges gepresenteerd. En als het net zo storm loopt als de vorige keer dan zijn ze heel rap weg. Het zijn GMT horloges, met een Sellita SW330-2 automaat. Vrij prijzig voor een micro-brand. Maar ze kunnen het zich veroorloven schijnbaar.
Het vorige model vond ik erg mooi en clean. Ik vind de dieptewerking in het horloge erg mooi, alleen zal het door de drukkere dial hierbij wel ten koste gaan van de leesbaarheid. Ook vind ik de GMT wijzer er niet echt uitspringen. Er zijn twee versies gelanceerd de Kyoto en Gilt. Anyways, mocht je interesse hebben dan kun je morgen nog een pre-order plaatsen. Ze gingen vorige keer als warme bapao’s over de toonbank.
toch wel een leuk model
De drukte vind ik meevallen.
Heel leuk en herkenbaar ontwerp 
.
Origineel bedacht maar een GMT zonder datum aanduiding is merkwaardig dan zie ik de toegevoegde waarde van de GMT functie niet.
Bij Ming verwacht ik een porseleine wijzerplaat? 
Ze hebben de minutenmarkeringen in het glas verwerkt net als bij mijn dietrich:
Geeft het een extra dimensie. Vind dit model van Ming erg geslaagd!
Ik vind ze echt heel erg gaaf. Mooi design en Ming heeft gewoon iets cools. De vorige was wat vriendelijker geprijsd en toen heb ik getwijfeld.
Deze is nog mooier maar 3250 CHF. Als je daar nog btw en inport/douane kosten op set zal je de 4k wel aantikken denk ik…?
Ik wil er wel een 
Heel mooi die bruine wijzerplaat en 3D effect super cool
, alleen die prijs he 
Ja, en liefst wat ouder porcelijn. Van koninklijke allure. 
Maar zonder gekheid, dit is wel een geslaagd model.