Mini-meeting met @vinbiz loopt uit de hand.......

Zojuist genoegelijke mini-meeting gehad met @Vinbiz die mijn YM’s kwam bekijken…

Ja, ja bekijken…inmiddels is de Rhodium, wel geheel vrijwillig wederzijds overig, van eigenaar gewisseld. De YM rhodium en die mooie Ingenieur zijn nu van dezelfde eigenaar dus (evenals de GMT Pepsi en de YM blauw nog steeds van de andere eigenaar zijn).

Bedankt weer Vince voor de leuke mini-meeting en de toestemming voor publicatie!

De jacht kan weer beginnen…(en is vaak mooier dan de vangst…)

33 likes

Dat ziet er gezellig uit!

Wat staat er op de long list bij jou nu?

1 like

Het was wederom een fijne ontmoeting. En ik denk ook vast niet de laatste! Happy hunting Marco.

2 likes

Mooi setje daar op tafel.
@Vinbiz, proficiat met de YM…mooie vervanger voor de BLNR :+1:

1 like

Explorer, El Primero 1969 38 mm…

Does this ring a bell??:wink::wink:

2 likes

Of een D(G)aytona of een clown of…? Ik weet het echt nog niet en heb nu ook eens haast…

2 likes

Thanks. Vind ik zelf ook. Deze past net wat beter om mijn pols dan de gmt. Hij valt net even wat slanker.

1 like

De Gaytona is de, met edelstenen ingelegde, gouden Daytona.

Hoezo loopt het uit de hand?

Een meeting op hoog niveau, veel plezier met jullie aanwinsten!

2 likes

Hij “kwam kijken en vergelijken” maar ging weg met…

Zo’n topic moet ook een beetje een aansprekende titel hebben hè…

2 likes

Dat wordt ‘m dus zeker niet…,

1 like

Aha van die jongens die zo uit het vuistje een Rolex kunnen kopen. Ik zal de aankomende 30 jaar daar niet voor aanmerking komen. :grimacing:

Hard werken dan lukt alles.

2 likes

Het leven is niet zo rooskleurig. :wink:

Hmm…, hier mist het hele belangrijke woord “GEEN”, geen haast dus. Tsja, snel tijdens alle paasverplichtingen op de telefoon reageren gaat bij mij nog wel eens mis…:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat een leuk toeval :smile:

2 likes

Op zoek en geen haast, een heerlijke combinatie.:ok_hand:
Begin dat punt gelukkig ook eindelijk te naderen. :thinking:

Enfin, jullie gefeliciteerd met een leuke meeting, waaruit weer 2 blije mensen zijn voortgekomen. :+1:

@Vinbiz, geniet ze en @emveezet, happy hunting!

3 likes