Mini NA: watch roll

De laatste tijd kwam het iets te vaak voor dat ik horloges in een sok rolde als ik ergens voor m’n werk moest overnachten.
Hoog tijd voor een watch roll dus.

Na wat zoekwerk heb ik op https://www.etsy.com/nl/shop/IlchevleatherBG onderstaande besteld.

Ruimte voor 3 horloges leek me genoeg. Ik ben vaak maar 1 nacht weg en anders wordt het al snel een dikke prop.

De horloges vallen mooi in de vakjes zonder te moeten proppen.

De kwaliteit van het leder en het stikwerk zijn dik in orde. Je hebt bij deze shop een ruime keuze aan leder en stiksel. Ook kun je eventueel nog initialen (max 3 helaas) erin laten stampen.

Opgerold met 3 horloges is het een mooi pakketje dat makkelijk in de tas past :hugs:

8 likes

Ziet er goed uit maar…
Zonder een caseback kaartje vind ik een watch roll sowieso overbodig.
Dan kan je ze net zo goed in je tas of koffer knikkeren.

4 likes

Inderdaad, snap ik ook niet, krasjes op de band vind ik niet zo erg, maar de caseback, houd ik graag krasvrij.

2 likes

Ik vind die kaartjes maar lastig. Zitten altijd los. Heb ze in een pouch ook nooit gebruikt.
Als je dat ding goed strak rolt schuift de boel niet zo denk ik. En ach, krasjes op de achterkant, het zal wel meevallen denk ik.

1 like

Ik vind hem gaaf en ook een leuke prijs bij een eerlijk ambachtelijke maker :ok_hand::ok_hand:

Ging de levering soepel vanuit het voormalig oostblok?

1 like

Thanks. Prijs is wel iets hoger uitgevallen door de hoge verzendkosten maar ach, zo vaak koop je geen watch roll.
Verzending ging supersnel. Binnen 1 dag verzonden en in 3 dagen geleverd door DHL.
Aardige kerel die snel reageert en naar mijn gevoel direct achter de naaimachine is gesprongen toen ie de order binnen kreeg :sweat_smile:

Haha mooi toch! Het is wat je het waard vindt, ik heb een leren horlogeroll/doos voor 3 die ook best duur was (200 euro).

Dat kan goedkoper en sommigen vinden dat belachelijk, maar ik geniet er wel van :slight_smile:

1 like

Dat laatste is het belangrijkste toch?
Aan de ene kant is ruim 5 tientjes voor een lapje leer best duur, aan de andere kant ga je het er zelf ook niet voor maken :sweat_smile:

1 like