Top exemplaar en supergaaf Zit er met een schuin oog ook al langere tijd naar te kijken maar de maat en geen staal houdt me een beetje tegen. Prijs is erg goed…
Veel draagplezier
Top exemplaar en supergaaf Zit er met een schuin oog ook al langere tijd naar te kijken maar de maat en geen staal houdt me een beetje tegen. Prijs is erg goed…
Veel draagplezier
Wat betreft de maatvoering van dit horloge, even verduidelijken.
Normaal is 50mm L2L de magische grens voor mezelf. De Certina gaat daar een beetje over.
Mijn pols is 17 - 17.5 cm omtrek, en dit levert geen problemen op.
Ik vind 'm zeker niet groot vallen in vergelijking met een Oris Aquis of een Seiko Turtle…
Top, kan je mee voor de dag komen!
Mooi horloge, vooral de combinatie bezel/indices op de wijzerplaat!
Gaaf model!
En een crosshair is altijd goed
Dit is een hele mooie N.A.!!!
Ik wens je nog veel draag- en kijkplezier met deze knappe Certina!!!
Hij is een mooie aanvulling naast je Certina DS1 Himalaya
Mooi hoor, zeker in combinatie met de prijs! Had deze nog niet eerder gezien. Veel plezier ermee.
Mooi horloge en leuke review! Bedankt voor het delen
Gaaf horloge, volgens mij echt value for money!
Deze staat bij mij al op het lijstje…
Informatieve mini review met gedetailleerde foto’s. Bedankt voor het delen.
Geinig dat je deze na een jaar weer even naar voren haalt. Zat toevallig eerder vanavond net naar eentje te kijken die nu te koop staat, van @Steve. Mooi ding!
Ik heb er laatst eentje gekocht; bevalt prima om de pols. Hij is inderdaad een beetje groot voor een vintage duiker, maar last heb ik daar niet van, eerlijk gezegd.
Mooie review John bedankt. En de Certina ziet er ook goed uit.
Maar waarom een origineel van 49 mm (!) namaken in 52?
Edit. gezien de aangeboden PH200 zal die 51,9 een typo zijn.
De lug to lug is toch echt 51.8mm
De moderne PH200m is toch echt wel opgeblazen, ook vergeleken met andere duikers uit dezelfde periode.
Het stoort me in die zin niet, dat alles onderling wel goed in balans is. Maar als je hem naast een rijtje vintage horloges legt, dan valt hij wel uit de toon.
Edit: hoe dan ook, je krijgt met dit horloge veel waar voor je geld, naar mijn mening!
leuke foto’s hoor! ook die caseback is heel mooi!
Erg leuk en mooi.
Maar wat mij betreft jammer van de maat zowel diameter als lug tot lug.
Maar als je de maat kan hebben een erg leuk horloge.
Mvg. Bertjan