Mini Seiko's

Dag allemaal,

zoals sommige waarschijnlijk wel zullen weten zijn er van de diverse Seiko duiker modellen ook kleinere versies. Zo is er een kleinere versie van de SKX007 en een kleinere versie van de SKX031 (en ook nog een grotere geloof ik). Ik geloof dat er nog wel meer ‘mini edities’ zijn omdat ik zoiets voor een tijd terug zag op een site, maar weet niet meer welke helaas.

Mijn vraag is nu: bestaat er ook een kleinere versie van de Samurai? Staal of Titanium maakt niet uit.

Nope, only full-size available !!
De Samurai is alleen voor echte kerels (:D(:smiley:

Geintje…kon het niet laten :D:D

niet precies samurai maar het heeft er wel van weg …
http://www.dezinvanluxe.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=6068

Die is niet zo klein, ik heb hem liggen en hij is best lekker stevig, voor een Seiko5.

De zwarte SKX023 bestaat ook nog in een pepsi-uitvoering (SKX025). Verder zijn er natuurlijk nog onnoemelijk veel ‘gewone’ Seiko 5’jes, waarvan de meeste een diameter hebben van 36-37 mm. Ook de wat chiquere uitvoeringen met dagaanduiding bij de 6 (SNK619, SNK621 en SNK23) hebben zo’n diameter. Andere kleine duikers van Seiko ken ik eigenlijk ook niet. Citizen heeft wel leuke duikhorloges met een bescheiden formaat, maar dat is een ander verhaal.