Mini vitrine

Ben eigelijk op zoek naar een kleine vitrine kast om mijn horloges in te stallen op een kunstof voetje max een stuk of 15 klokjes moet het kastje kunnen bergen. Het mag in kunstof/plexiglas uitvoering wezen of in glas uitvoering. Leuk als er een klein spotje inzit maar niet noodzakelijk.

Maar het belangrijkste is de maatvoering ik zoek echt een kleine vierkante vitrine kastje met de maximale buiten maten van 30 x 30 cm en een hoogte van max 60 cm , genoeg te krijgen in wat grotere maten. Met in iedergeval 1 plateau erin.

Mag als bouwpakket worden geleverd of als bestaand model, er is redelijk wat keus maar niet in deze kleine maat, althans ik heb nog geen vierkant model gevonden die aan deze afmeting voldoet.

Mogelijk dat een van jullie weten waar of zelf iets zelf in de aanbieding hebben. Deze maat is belangrijk omdat het op een kastje komt te staan en dus zeker niet te groot mag wezen. Hoop dat er iemand is die toevalig deze maatvoering weet te vinden, ik zou er erg blij mee zijn.

Zelf maken?
Laat wat hout en een plaatje (plexi)glas op maat zagen bij de lokale doe het zelf zaak. Je kan ook een sleuf in het hout frezen zodat je het plexiplaatje er, net zoals een wijnkistje, in en uit kan schuiven.
Nu nog even schilderen en in elkaar schroeven en dan is het precies zoals je het zelf wil hebben. Is niet heel moeilijk hoor, echt! :slight_smile: