Mint Seiko SNE569 + extra bracelets Oyster en Jubilee (ook los te koop)

Te koop: Seiko SNE569 in perfecte staat. Horlogekast is echt mint. Bezel lijnt mooi uit.
Komt met de originele bracelet, een Oyster bracelet en Jubilee bracelet van mooie kwaliteit met perfect passende solid end links.
Dit is echt een horloge met vintage submariner vibes, zeker op de oyster. Draagt super, is licht van gewicht, slechts 10,6mm dik. Lug to lug is 46,5mm.
De originele band heeft wat subtiele draagsporen, slechts een paar oppervlakkig lijntjes en veegjes. De originele clasp zit er uiteraard bij. De Oyster en de Jubilee dragen een stuk fijner en zijn in heel goede staat. Paar veegjes, maar zeker 8,5/10. Eén clasp heeft een krasje.
De twee extra bracelets zijn eventueel los te koop voor 50,00 per stuk.

Merk en model:, Seiko SNE568
Diameter: 38,5
Leeftijd: sept 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): sept 2022
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: mag beide, risico koper bij verzending.
Conditie (krassen, werking etc): Kast is mint 99/100, banden heel netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Solar V147
Vraagprijs: 525 voor de complete set. 425 voor het horloge met originele bracelet. Losse extra bracelets; 50 per stuk. Ex verzenden binnen NL.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

17 likes

Een upje voor deze mooie set. Ik doe er 25 euro van af. Set 500, Horloge 400.
De oyster en jubilee per stuk naar 45.

Op jubilee:

1 like