Minute repetition

Hoi,

Na mijn aankoop begin deze maand (pam 88) eens goed nagedacht welke complicatie ik eigenlijk het liefst zou hebben als ik een volgend horloge aanschaf. Zie onderwerp maar wat een prijzen zeg. Weet iemand een betaalbaar merk toevallig?
Of moet ik het laten varen en vor een wekker complicatie gaan?

Jaegertje

Kelek

http://www.citizen.com.hk/technology/minute-repeater

Jaegertje, zonder je te willen betuttelen lijkt het me dat je na twee weken weer iets nieuws wilt kopen en zelf niet echt een goed beeld van hebt wát.
Je hebt recent een dure klok gekocht en laat na twee weken op dit forum weten “dat je er nog steeds blij mee bent”.
Om hier tips te vragen wat je moet kopen is prima maar ga niet dwalen en direct kopen wat er hier wordt aanbevolen, want dat is naar de smaak en ideeën van anderen. Er zijn heel veel mooie uurwerken te koop maar je moet datgene kopen wat je het meest aanspreekt en niet wat er zoal wordt aanbevolen.

amen.

(goed bedoelde raad, doe er mee wat je wilt)

Vr Gr

RoB

Ik mag hopen dat je niet iedereen zo toespreekt.
Het gaat toch niemand iets aan al koop ik drie x in de week een nieuw horloge.
Idd je betutteld daar heb je je kinderen voor.

Jaegertje

je doet maar hoor :wink:

Nivrel heeft mooie horloges met een dergelijke prachtcomplicatie.

op Ebay kun je leuke Kelek’s vinden. Kijk ook eens naar Edox, die hebben een hele mooie en ook betaalbaar (nou ja voor deze compilcatie dan). Iemand op het forum heeft er één, zijn naam schiet me zo niet te binnen…

groet,
Arno.

2 bluetooth, :)-D

@ jeagertje, ik begrijp je ook wel hoor. Ik heb tientallen ideeen en wensen op m’n lijstje staan. En als ik een nieuwe aanwinst heb kan ik er maanden van smullen. Elk horloge heeft voor mij zo z’n eigen uniekheid waar ik van kan genieten. Maar intussen droom ik ook weer verder naar een volgende…
Your not alone!

Hm… minute repetition, wist niet dat er ook “betaalbaardere” versies van bestaan. Toch maar eens googlen op de tips. Thx!