Of op drie uur, negen uur of twaalf uur. Ieder merk heeft daar last van. Alleen van de duurdere merken verwacht , ook ik, anders/beter.
Ik heb o.a. twee Orientstars. De éne is “ruk” de ander perfect. Eén Rolex, en eigenlijk is die ook “ruk”. Dus ik begrijp Drex wel.
Beide zijn “All in house”. Alleen de “Lex” is ruim tien maal zo duur.
Potverdorie,… wat een problemen idd.
Moet zeggen dat ik toch ook wel de nodige dingen ben tegen gekomen af fabriek. Zal me beperken tot twee.
Rolex
Nieuwe Rolex Eplorer II. Helemaal blij en zie ik later tot mijn verbazing dat de wijzerplaat iets gekanteld zit. Dacht daar gaan we,… zal wel een preek krijgen over massa productie etc, etc.
Toch niet,… ik werd zelfs erg netjes geholpen en ze hebben het voor mij in orde gemaakt.
Patek
Nieuwe Nautilus gekocht en helemaal in mijn nopjes. Gelijk een paar keer om en zit gewoon het schroefje van mijn kast los. Dacht daar gaan we,… zal we een preek krijgen over handwerk, charme, etc, etc.
Toch niet,… ik werd zelfs erg netjes geholpen en ze hebben het voor mij in orde gemaakt.
Mijn Daytona al X weken kwijt want hij deed het niet lekker meer…
Who cares
Still love it
Sinds je ze op aliexpress kunt kopen is de kwaliteit wel achteruit gegaan!
Joh zolang je geen miljoen hebt betaald of zelf hebt gemaakt moet je niet (zeuren) druk maken over perfectie. Als perfectie is wat je zoekt kan je beter niet leven want technisch gezien kan niets ooit perfect zijn. En duizenden euro’s is veel voor een horloge maar niet genoeg om ultieme perfectie te verkrijgen ultieme perfectie kost Nasa miljarden en dan nog is het niet perfect…
Een Rembrandt is ook niet perfect. Maakt het echter niet minder gewild.
Maar het is elke keer hetzelfde liedje.
Wanneer je jongens , volwassenen mannen , moet gaan uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt… dweilen met de kraan open.
Heb je het al aangekaart bij Kassa en Radar?
Als jij er blij van wordt: Ik beken dat Rolex een probleempje heeft.
Nou, rlx heeft wel degelijk een probleem, sinds de laatste 20 jaren waar het een goedkoop massa product is geworden met een beperkte QC.
Oude rlx"en, die waren nog écht, en werden ook door échte mensen gekocht. (ik heb er 1).
Het draait alles om het begrip “fabricage kostprijs” , de technische prijs wat een product kost, zonder al die marketing, reclame en dure auto’s van directie en managers die ook betaald moeten worden in “het klokje” .
We weten gewoon dat een dure Iphone van 700-800 Euro slechts hooguit 100 USD aan fabricage kosten met zich mee brengt.
Een nieuwe generatie rlx sub kost hooguit fabricage prijs 500USD.
En dat is oud nieuws, zeg ik als nieuweling op dit forum. En als expert Kostendeskundige.
Hoezo rlx kwaliteit ?
oud hf nieuws:
Pffff…komt deze clwn ook weer om de hoek kijken
nou weer niet van topic veranderen, maar zakelijk en professioneel, graag!
Doe eerst eens professioneel punten, komma’s en hoofdletters.
Ik zit hier trouwens voor de hobby, werken doen we na de kerst weer.
jesus zeg, maak jij nooit eens een tikfoutje op je phone of laptop.
Serieus,…
Probeer hele dagen al zakelijk en profesioneel te doen. Iemand moet die arme mensen toch helpen aan hun “marketing, reclame en dure auto’s en managers”.
Zit hier voor de ontspanning, dus eerder ontspannend en met wat waarden/normen ed.
Dat is nog al een statement. Vind Rolex kwalitatief nog steeds één van de betere merken in hun segment. Ben benieuwd naar die ‘beperkte QC’.
Nu doe je het weer!
En erger, je verhaal gaat ook nergens over. Open deuren, niks nieuws.
natuurlijk zit ik hier ook voor mijn ontspanning, met de woorden zakelijk en professioneel bedoel ik dat inhoudelijke reacties op dit topic de voorkeur hebben bóven het gebruikelijke afzeiken en natuurlijk weer blote meisjes.
Besef, zo staat in onze HF voorwaarden, dat dit forum voor iedereen, ook kinderen vanaf 13 jaar toegankelijk is. Dus liever geen gezeik en blote meisjes
Wat is jouw inhoudelijke bijdrage dan?
Kut, heb ik ze weer gemist?
Ik heb geen blote dames/meisjes gezien. Wellicht kun je in het vervolg direct beter aangeven wat je bedoeld.
Verder nog geen inhoudelijke reactie m.b.t. je statement.
He, he grote Jongen