Misleid met een echte Rolex

Inderdaad een vreemde manier. :sunglasses:
Gelukkig kan het ook anders: vandaag mijn Rado verkocht via marktplaats! Serieus contact via email vooraf en een face-to-face deal op afgesproken tijdstip/plaats met cash boter bij de vis. :):):slight_smile:

Rob76 Schreef:

Voor de geinteresseerden volgt hier zijn antwoord
en de arrogantie druipt er vanaf vind ik…

de prijs is subjectief een metafoor ,
omdat ik anders allemaal onzin aanbiedingen krijg

Dus als ik het goed begrijp zet ie expres een veel te lage prijs neer om onzinbiedingen te voorkomen… Vreemde redenering van deze malloot… lijkt mij dat dit juist onzinbiedingen in de hand werkt…

Dat tweede mailtje was zeker óók subjectief een metafoor! :smiley:
Je had hem eens moeten vragen of hij wel weet wat een metafoor is. :wink:

Ik kreeg gisteravond nog een mailtje (wel een volhouder), maar ik ga verder niet meer in discussie met hem.
Misschien hoop ik hem bij de volgende Rikketik tegen te komen, een goed gesprek ga ik daarzo niet uit de weg als hij op zijn stand ook alles voor weggeefprijzen neerzet!

Ik krijg maar mailtjes van hem, nu begint hij erover hoe goed Van Gelder wel niet is en wat niet meer…
Hier is de kopie die ik vandaag kreeg:

Hallo verstand heb je er idd niet van kan mij dat nou schelen waar jij jou horloge vandaan heb??? en met die wetenschap wat jij zou doen als ik hem voor 1500 had gezet is natuurlijk irrelevant , sterker nog hij stond op mp voor 1500 maar je had hem ook zeker niet gekregen voor 1300 een Rolex is een ander segment als breitling en omega en ik heb alleen maar rolex dit heeft te maken met het feit dat rolex eigen uurwerken maakt en omega en breitling ETA gebruikt ik moet geen breitling tweedehands hebben hoor water dicht eigenlijk maar 10 atm en als je koopt bij van gelder weet je zeker dat hij is goed nagekeken (hij heeft als enige in nederland de goedkeuring van rolex zelf om tweede hands op internet te zetten ) ik weet een heleboel van rolex af ,ik heb er in totaal 12 stuks en nog een uboat en een zeno omdat dit het betrouwbaarste horloge is in de luchtvaart , ga maar eens naar een beurs toe bij voorbeeld (de rikketik) en zo als ik al heb gezegd ik hoef hem niet kwijt dus ik zet niks op Ebay want het was ge woon een testcase (dat is niet helemaal eerlijk dat weet ik ) maar mijn vermoeden word wel bevestigt op mp onbetrouwbare biedingen en reacties op MP mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen gaan zitten , en daar heb ik niks mee m.v.g johan

Op 3-aug-2007, om 9:57 heeft robin van der linden het volgende geschreven:

Ik wil niet lullig doen maar ik heb mijn Omega Seamaster, Breitling Crosswind en Breitling Aerospace toch allemaal via MP gekocht, en Van Gelder doe ik zeker geen zaken mee, ik ga liever naar Manbodh of Brunott in Rotterdam.
Had je nou 1500 euro in de advertentie gezet, had ik je ook wel gemaild en desnoods een bod gedaan van 1300.
Zoals ik al in mijn eerdere mail zei: veel succes met de verkoop en probeer anders Ebay, dan krijg je waarschijnlijk wel het beoogde resultaat.

Mvg Rob

Krizus hellup, wat is die Johan voor een onintelligente, lompe boer?! ::o En verstand van horloges heeft hij volgens mij ook al niet.
Ik zou die vent verder negeren, Rob76.

Vanaf nu gaat alle mail van hem rechtstreeks de vuilnisbak/ongewenste email in.
Ik heb hem heel goed kenbaar gemaakt dat ik liever geen zaken doe met Amsterdammers en dat hij maar lekker kijkt met zijn Rolex.
Oke, ik heb hem wel een beetje trap na gegeven of de Rolex misschien is gestolen voor die prijs en daarom als heler aanbiedt…:wink:

Ps: over Amsterdammers is dit het enige wat ik wel even kwijt wil: NIET iedereen is zo, dat weet ik donders goed, maar ben al een paar keer eerder (bijna) bedonderd door ze.

Het wordt steeds leuker, hij zegt nu piloot te zijn bij Avianca Airlines, zie deze mail en dan hoop ik niks meer te horen van hem…
Zie deze mail;

je leest niet ???het mooiste voorbeeld??? ik zit nooit op dat rare markt plaats , maar koop vooral op MP dan heb je de grootste kans op fake , ik wilde hem niet eens verkopen je lult uit je nek want als er één integer is dan is het 020 , hij kan ze open maken waar je bij staat .in alle rolexen zitten trouwens nummers en alle rolexen na 1960 zijn geregistreerd bij rolex zelf en bij de verzekering maatschappijen (dus lul koek) en ik kan mij die soort rotte geit al helemaal niet permitteren want ik vlieg als piloot bij Avianca m.v.g. johan Lichtenberg

Proest…rotte geit…(:smiley: (:smiley: (:smiley: (:smiley:

Avianca? Hmm, hij komt dus veel in Colombia… Prettig land om met een Rolex om je pols te lopen! :smiley:

Alle mailtjes heb ik weggegooid en dat gebeurt met alles wat nu ook verder binnenkomt, ik heb geen zin meer om met een of andere betweter in discussie te gaan…

Vreemde mail van die meneer, jammer dat het zo heeft gelopen. Hij aat er bij voorbaaat al vanuit da je niet wilt kopen, raar dat 'ie m dan te koop zet.

Hopen dat je snel iets anders moois vind wat wel te koop is! (tu)

Ik kijk rustig verder, het was eigenlijk de bedoeling dat ik voor een oudere Seamaster aan het snuffelen was, ik heb die jongen daarna nog een paar keer gemaild en is toen een stuk ingebonden en een goede uitleg met excuses van zijn kant gekregen.

Haha, die Johan is heeft last van grammaticale ADHD.
Als je ziet hoe zo iemand schrijft en communiceert, krijg ik echt helemaal zo’n beeld van een gouden Rolex, losjes aan de getatoeëerde pols. Wit(achtig) hemdje, Tabbert, Mercedes 190D. Garantie tot aan de deur en anders wacht u de hond :slight_smile:

Je gaat toch geen horloge van €1500 kopen bij iemand die zich op dergelijke wijze uit tegen potentiële klanten ?
Je zult toch een Rolex hebben en hiermee geassocieerd worden :slight_smile: