Misschien een inkoopactie? (G-shock content)

Heeft iemand wellicht een site met een overzicht van de G-shock modellen?

Bidle Schreef:

Heeft iemand wellicht een site met een overzicht
van de G-shock modellen?

Alsjeblieft. http://mygshock.com/g-shock-watch-archive/ Ben je ff lekker bezig. :wink:

Mooi man, bedankt voor de link. Een G-shock is misschien een leuke opvolger voor mijn Luminox

Hoe is de stand van zaken met deze “inkoopactie”?
Ik ben in voor een witte solar g-shock.
Wie neemt het voortouw?

hharry!

Althans het is zijn initiatief dus hoop dat hij het ook doorzet! :slight_smile:

zoals hierboven vermeld is tot nu toe alleen de gw6900 en de gw3000 aangeboden voor een inkoopactie. Ik heb tot nu toe geen enkele pb gekregen hierover. Een witte is nog niet aan de orde geweest. Als er nog zo’n tien anderen zijn kan het misschien al denk ik dat deze mijnheer van Tiktox niet erg meewerkt nadat hij aanvankelijk wél enthousiast was. Ik zit op het moment qua gezondheid in de lappenmand dus als iemand een inventarisatie wilt maken…

Allereerst beterschap!

Volgens mij is er toch ook niet om een PB gevraagd…of heb ik iets gemist??

Een inventarisatie lijkt me ook voorbarig, want neem aan dat het maar één model betreft? Kortom eerst model bepalen lijkt me handiger of gewoon een soort van staffel-korting.

Waarom is meneer Tiktox niet meer enthousiast?

Misschien een beetje laat maar ik zou zelf erg geinteresseerd zijn in het volgende model: DW-6900-1V

Hij lijkt qua uiterlijk erg op de eerdergenoemde GW6900BC, maar de DW6900 heeft iets meer kleur in de wijzerplaatjes (zoals ik dat vanaf de foto’s kan beoordelen).

zie ook de foto (van Dreski!)