Misschien een inkoopactie? (G-shock content)

Na het succes van de Kish actie dacht ondergetekende dat er via TicToc, een bekende en gerespecteerde Britse verkoper van voornamelijk Casio’s. Nu was de eigenaar aanvankelijk enthousiast en zegde zijn medewerking toe. Hij had een nederlandse kennis die samen mét hem zou kijken welke modellen in aanmerking zouden kunnen komen.
In een volgend mailtje begon hij te klagen dat hij veel van dit soort mailtjes kreeg. Hij zei dat hij vermoedens had dat ik al mét diverse andere verkopers bezig was wat dus echt niet klopt! Maar hij zei dat ik maar met een model en het aantal gegadigden.

Nu is de beste man dus wel welwillend mits wij met een concreet voorstel komen. Dus wie wil er nog een Gtje en welk model zullen we doen dan? Eentje uit de 5600 serie of zo?

neem maar een G-shock uit de 6900 serie …die ik nog niet heb en ik doe mee (tu)

Doe een voorstel Joost en hopelijk volgen anderen je ook!!

tja, ik kan wel met een limited komen …maar ze moet en natuurlijk wel te leveren zijn :wink:
wie weet 1 van deze 4 … komen binnen kort uit

vind zelf de gele erg mooi …en de zwarte als nr2

of de 6900 zoals dreski hem heeft … zag hem net na het plaatsen van bovenstaande :wink:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,239135

De nieuwe witte 5600 van Dreski!

Ik zou wel voor een edifice zijn. Maar ik wacht wel af, en kijk dan of ik het interessant vind. Als het een g-shock wordt waarscijnlijk niet.

maardein Schreef:

Ik zou wel voor een edifice zijn. Maar ik wacht
wel af, en kijk dan of ik het interessant vind.
Als het een g-shock wordt waarscijnlijk niet.

Edifice zou ik ook wel voor gaan. De Casio Edifice EF-550D-1AVEF is wel één van de modellen die me aanspreekt. Er zijn er nog wel meer, maar die zijn me te duur, al zijn dingen als “atoomtijd” en “zonne energie” wel leuk maar het geld me niet waard. In andere woorden (en no offence), meer dan 200 euro zou ik gewoon niet aan een Casio uit willen geven.

Mocht het echt een G-Shock-actie worden dan wil ik nog wel nadenken over een GA-100. En dan wel een type met omgekeerd LCD, dus dan de All-Black (G-Shock GA-100-1A1ER) of de Black-Blue (GA-100-1A2ER) versie. Jammer dat de Black-Red versie geen omgekeerd LCD heeft, dat zou hem veel beter staan.

Een GA100 actie is net geweest, dat lijkt me dus niet echt een goed plan. Maar ik zie wel wat het wordt :slight_smile:

maardein Schreef:

Een GA100 actie is net geweest, dat lijkt me dus
niet echt een goed plan. Maar ik zie wel wat het
wordt :slight_smile:

I know, was ook net te laat. Want 80 euro voor een GA-100 is echt een koopje. Maar goed, kan mijn voorkeur altijd uitspreken natuurlijk. En wellicht komt er een ander modelletje voorbij wat ook wel aantrekkelijk is :slight_smile:

IK hou dit draadje wel in de gaten. De aktie bij Kish was top omdat de GA100 daar toen echt het goedkoopste was. Ik betwijfel of Tiktox dit ook kan doen want ik vind ze niet echt bijster goedkoop.

@Dreski,
welk model lijkt jou dan leuk? Kan 't proberen toch?

hharry Schreef:

@Dreski,
welk model lijkt jou dan leuk? Kan 't proberen
toch?

Mmmm daar moet ik eens over nadenken. Ben momenteel op zoek naar ltd’s en die zal hij wel niet hebben. :smiley:

dreski Schreef:

IK hou dit draadje wel in de gaten. De aktie bij
Kish was top omdat de GA100 daar toen echt het
goedkoopste was. Ik betwijfel of Tiktox dit ook
kan doen want ik vind ze niet echt bijster
goedkoop.

Dat klopt! Als ik dit geweten had dan had ik even gewacht met de aanschaf van m’n 5600 :S

De mijnheer van Tiktox heeft twee modellen in de aanbieding die hij aanbied met een extra 5% korting (ik weet dat dit niet zo veel is) namelijk deze:

http://www.tiktox.com/gw3000b1aer-p-2694.php
en de GW6900BC
http://www.casio.com/products/images/GW6900-1/xlarge/
(kon geen plaatje op zijn site vinden.

Vooral de eerste is erg gaaf en al aantrekkelijk geprijsd en zit mudjevol features.

bedankt voor de actie … (tu)
nr1 is een heel mooie klok voor ook een mooie prijs, maar ik zou in mijn geval dan eerder nog mijn gw-2500 en frogman uit de verkoop halen.

nr2 heb ik helaas al …alleen G ipv gw en dat scheelt me net te weinig om hem erbij te nemen.

was net te laat met de vorige aktie en heb nog steeds interesse in een GA-100-1A1ER.

Leuke horloges, alleen krijg ik het idee dat ik ze hier
(in NL) met een beetje zoeken voor datzelfde bedrag heb.
Zo groot is het prijsverschil volgens mij nieteens.

Ik waardeer het trouwens enorm dat je al deze moeite neemt
en zal dit topic dan ook met grote interesse blijven volgen. (tu)

Hoeveel moet je minimaal van een model afnemen om een échte korting te krijgen?

Ik vind de gw3000 wel scherp hoor! Kish is duurder. De minimum afname is 10. (beide modellen in willekeurige samenstelling. De gw6900 kun je idd elders ook voor hetzelfd scoren.

hharry Schreef:

http://www.tiktox.com/gw3000b1aer-p-2694.php
en de GW6900BC
http://www.casio.com/products/images/GW6900-1/xlar
ge/
(kon geen plaatje op zijn site vinden.

Het linkje naar het plaatje laat trouwens een " gewone " GW 6900-1 zien, welke is het nu ?

De GW6900BC stond dit weekend iig nog op hun website, erg! mooi klokje moet ik zeggen en heeft voor mij alles wat ik in een G-shock zoek. Zodra ik mag gaan verkopen op dit forum ga ik een beetje opruimen en maakt deze een grote kans om de leegte op te vullen. Helaas zal het me nu niet lukken om al met deze inkoopactie mee te doen. (Dammmn wat ben ik streng voor mezelf…:wink: )

Gr. Thomas

peete563 Schreef:

was net te laat met de vorige aktie en heb nog
steeds interesse in een GA-100-1A1ER.

interesse heeft zich ontwikkeld tot aankoop: inmiddels voorzien via Marktplaats van een mooie bijna nieuwe tweedehands voor weinig. :slight_smile: