Ook beschikbaar voor Android
Moet je voor betalen, en ik ben skere hond.
Nee hoor in AppStore is hij gratis
En dan persoonlijke gegevens invullen en registreren. Niets is gratis. Vervolgens maak je een mooi lijstje, wil de app ook wel voor je bijhouden: Patek zoveel seconden in de min , Submariner zo veel seconden in de plus enzovoort. Volgende week wordt die database gehacked en laat jouw emailadres nou hetzelfde zijn als die je hebt gebruikt bij de kamer van koophandel, die adresgegevens van jouw beginnend bedrijfje in bonsaiboomzaadverpakkingen netjes openbaar inzichtelijk heeft. Omdat je dat gewoon vanuit je garage doet is dat hetzelfde als je huisadres. Hey presto, volgende maand bezoek. Weg patek en met een beetje pech een klap op je kop toe.
If something is free, you’re the product.
Mijn NH35 loopt onregelmatig maar binnen COSC.
Had hem al eerder geprobeerd. Ik vind het tijdmeten nogal dubieus. Ik heb ooit zo’n analytics ding van Frederique Constant op de kop getikt dat ik hiervoor gebruik.
Leuk maar je moet je weer registreren en dat weiger ik.
groetjes Lenno
Je kunt in iOS ook Watch Tracker gebruiken, of het ook voor Android bestaat weet ik niet.
Moet wel zeggen, dat ik het momenteel niet gebruik…
Holy rubber suits, Batman! Wat is dat in hemelsnaam?
Dit is een Omega Z-33 Spacemaster en in essentie een grote brok titanium, die derhalve vrijwel niets weegt. om je pols. In mijn serie “geen 13 in een dozijn horloges”, wint deze het hands down van de Ploprof en de PAM 720.
Al een week erg blij mee…
Je moet me vergeven wat ik nu ga zeggen, maar die is echt enorm lelijk. Maar wel een soort van erg cool. Ik neem aan dat er een HAQ in zit? Gefeliciteerd man. Tof. En inderdaad niet 13 in een dozijn.
Even opgezocht:
- Calibre: OMEGA 5666
- Highly precise thermo‑compensated multi‑functional quartz movement with dedicated pilot functions developed in consultation with professional pilots. It powers the Omega Spacemaster Z‑33 whose analog hands and LCD windows display, among other values: time, UTC, chronograph, alarm, perpetual calendar and function menu.
Hoppakee. 2 jaar batterijduur is een tikje minder, zelfs een GS quartz doet er 3, en die 30m waterdichtheid is ook minder dan het uiterlijk van het horloge me deden vermoeden. 10 seconden per jaar is wel keurig, verder.
Gelukkig, anders werd het alsnog een 13 in een dozijn.
En weet je, niemand, helemaal niemand die er zelfs een eerste keer naar kijkt, heerlijk!
Hmmm, 2 jaar hetzelfde horloge, ik???
Ik ben eigenlijk altijd een duiker fan geweest maar ik duik niet, badder/douche niet (meer) met een horloge om en heb besloten me van 30 mtr WR eens niets aan te trekken. Bevalt tot nu toe eigenlijk prima maar in regen wel even onder een mouwtje, dat wel.
Ik had vooraf al wat reviews gelezen en iedereen noemt dit, terecht, een love or hate horloge. Voor mij betekent dat een aanbeveling, dus hoppa en nog geen ana/digi seconde spijt van gehad. Time will tell.
Google eens op Omega Flightmaster 910 als je een vintage vorloper wil zien.
Ik zou, als rechtgeaarde Seiko man natuurlijk een Arnie bekijken, maar die is met 51mm lengte al te groot. Deze Omega helmets zijn mij met 53mm dus veel te lang voor eigen gebruik.
Werkte dat apparaatje van FC wel goed?
tja, wat zal ik zeggen. Hoog gadget gehalte. Zal geen enkel vergelijk zijn met een heuse timegrapher, maar ik vind het wel leuk om af en toe te pielen en meten. Je kunt de lift-angle wijzigen, en op automaat zetten OF vph en gewenste tijd handmatig ingeven.
Ik ben soms nieuwsgierig naar de verschillen in resultaten of je het horloge op achterkant, bovenkant of zijkant legt en waar je de microfoon zet, onderkant of bovenkant.
Maar ben niet expert genoeg om vervolgens iets zinvols met die resultaten te doen …
Vaak bu-j te bang