Misschien nog wel lekkerder dan een NA…

Een paar maanden geleden schreef ik een bericht waarin ik aangaf dat ik het OMEGA horloge dat ik een kleine 20 jaar geleden al eens bezat maar lang geleden ook weer had verkocht, na een lange speurtocht weer opnieuw heb gekocht. Het betreft de OMEGA DeVille Chrono met de bijzondere stalen band.

Helaas was het horloge echter niet helemaal in orde; weliswaar een full set maar het horloge liep niet goed en had een afwijking van bijna een minuut per dag. Maar na contact met @Horloge24 André werd een afspraak gemaakt voor een full-service door OMEGA waarbij het horloge volledig werd nagekeken en de kast en band opnieuw werden opgemaakt.

Vandaag ontving ik het horloge terug en dat is toch wel smullen hoor als je het pakketje uitpakt. Alle gewisselde onderdelen zitten erbij (waaronder de wijzerplaat want daar zaten ook kleine onvolkomenheden in), alle testresultaten, keurig in een mapje en zelfs een extra pasje voor de nieuwe 2 jaar garantie.

Het horloge zelf in een schitterend OMEGA doosje (een paar jaar geleden was dat nog een etui kan ik me herinneren).

Wat geweldig om te zien dat het horloge weer helemaal fris is en eigenlijk gewoon weer in nieuwstaat is. Ja, dit is misschien nog wel lekkerder dan een New Arrival…!

169 likes

Wat een beauty!! En weer als nieuw, geniet ervan!

1 like

Oeee, plaatje hoor :ok_hand:. Veel draagplezier!

1 like

Ik heb dat altijd een bijzonder mooie chrono gevonden. Een mooie leren band zou ook niet misstaan denk ik. Geniet ervan!

1 like

Zo dat is mooi, en die bracelet…:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze glansrijke aanwinst!!

2 likes

Een HA, hernieuwde aanwinst, ziet er weer puik uit! :ok_hand:

1 like

Cool man! Unieke lugs, unieke bracelet… SOit, ik moet die band nog even een plaatsje geven in m’n hoofd, maar hij staat je goed. Draag 'm in goede gezondheid!

1 like

Prachtig horloge met een mooie band :heart_eyes:.Geniet er van. :+1:

1 like

Plaatje :star_struck: veel hernieuwd draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Heel mooi gedaan, van Harte :+1:

1 like

Prachtige Omega, een plaatje. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Pfff die band :heart_eyes: wat een beauty

1 like

dat kan ik me wel inbeelden,
prachtig, draag hem met plezier

1 like

Mooi horloge. Geniet ervan!

1 like

Wat een fraaie band!

1 like

Prachtig hoor

1 like

Heel lekker. Als nieuw.

1 like

Wat een gaaf horloge, heel veel plezier er mee! :star_struck:

1 like

Prachtige Omega DeVille, ondanks dat je het al een paar maanden bezit gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

Welke diameter heeft deze Omega?

1 like