Missende Omega

Vraagje gebruik je ze wel want ze staan zo mooi allemaal op 10.40 uur. :smiley: :smile:
Overigs een mooie collectie

Iets meer dress misschien? OMega deville prestige of deville co-axal met mooie grijze wijzerplaat. Je heb nu wel erg veel duik/tool/chrono stijl

1 like

Sodeju Marc, dat is een mooie!

Yep, en er zit Luminova onder de tachymeter-ring. En de binnen-rand boven de wijzerplaat is een metaal-rood, dat neerstraalt op de wijzerplaat.
Het is een foto van het net geplucht, maar in het écht is hij nét zo.
Ik zou het niet beter kunnen weergeven.

Sinds de stijging van de Zwitserse frank is hij flink duurder geworden, maar ik heb hem reeds op horloge-fora 2nd hand gezien. Dus een beetje uitkijken en alles is te koop.
Zorg wel dat je een goed exemplaar hebt, want een co-axial movement blijkt niet eenvoudig te onderhouden zijn.

Haha, inderdaad. En dat te bedenken dat ik deze doos vorige week heb gekocht :wink:

@Marc_B1 Wat een schitterende klok inderdaad. Wat doen die tweedehands inmiddels? Zal wel zeer rond de 3000 liggen?

@Jaap_Wim Ik heb inderdaad een voorkeur voor alles wat niet dress is :wink: Die Vintage die je ziet is een erfenisstuk van mij opa. Die draag ik op wat nettere gelegenheden.

Gezien jouw smaak deze;

Of deze die in juli uit komt;

Of anders een mooie AT of Railmaster.

1 like

Ik heb die Vintage style seamaster in de etalage gezien en ik vind hem zeer tegenvallen…

Die Snoopy Speedy is inderdaad wel heel erg gaaf… Maar dat zal de prijs ook zijn verwacht ik ;-(

Railmaster please!

Mooie verzameling robin.

Grey side of the moon misschien, ik vind m in ieder geval mooi.

Zoals al eerder gezegd een Pie Pan Constellation…

Prachtig inderdaad

geweldige collectie!!!
Ik weet niet welke typenummer de Omega Heeft die ik zou willen toevoegen maar dit type heeft prachtig mooie blauwe wijzers en is een chronograaf.
Maar gefeliciteerd met je verzameling!!! :sweat_smile:

x33

fraai! zéér fraai!

Leuke collectie, Omega is een leuk en divers merk!

Je Planet Ocean kan natuurlijk niet missen, net als een ander icoon welke ik mis (en nog niet is genoemd in reacties?!?!)

http://www.omegawatches.com/fileadmin/images/watches/additional/35705000-60.jpg

Natuurlijk de moonwatch!

Beetje veel overlap met zijn huidige Speedmaster, niet?

Om er nog meer kleur in te brengen een flightmaster zou ik zeggen.

Wil je perse een Omega?

Toen ik het plaatje zag dacht ik ook gelijk aan de AT, maar de railmaster zou ook zeker kunnen.