Missende Omega

Hallo iedereen,

Gewoon omdat ik erg tevreden ben met mijn verzameling Omega’s, een plaatje. Vind het een mooie diverse verzameling.

Je kunt zien dat er nog een opening is voor een extra Omega. Welke zou dat volgens jullie kunnen zijn?

Overigens zou ik de 45mm PO wel willen ruilen tegen een 42mm. Staat denk ik nog net iets beter op mijn kleinere pols. Maar dit terzijde.






12 likes

Super collectie! Imho zou een mooie aqua terra de ultieme aanvulling zijn!

Aqua Terra

1 like

Ik denk een mooie Railmaster

1 like

Mijn beste,

Een formidabele collectie!! Chapeau!!
Wat past er dan nog bij??
Een Aqua Terra is inderdaad een mooie aansluiting tussen de zeewaardige Omega’s en de landrotten.
Of wellicht een door de tijd gelouterde vintage.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een mooie Pie pan Constellation

2 likes

Ik dacht ook spontaan aan een Aqua Terra of een Railmaster. En waarom niet, eventueel een Speedmaster MarkII , maar dan met oranje indexen en chrono-wijzer.

AT…

En anders toch nog een PO…42mm in ander kleurtje :+1:

1 like

Wat een gave collectie.
Met 1 daar van zou ik al een gelukkig man zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Een Aqua Terra is inderdaad ook heel mooi

1 like

Prachtige collectie! Vintage is een beetje ‘onderbelicht’. Mark II met racing dial?

http://www.omegawatches.com/fileadmin/images/watches/soldier-detail/25025200-20.png

2 likes

Goede suggesties.
Een Aqua Terra is inderdaad een mooie aanvulling. Ik twijfel of die niet te klassiek is.

Ik dacht zelf aan een Broad Arrow met witte plaat. Ook een mooie klok.

Of iets radicaal anders, een Ploprof?

1 like

Denk eens aan vierkant of rechthoekig.

Top collectie! :+1::+1:wat er verder nog bij past van Omega? Geen idee, zoveel moois… AT zoals genoemd door voorgangers?

Een mooie Speedmaster Co-Axial zou niet misstaan!

1 like

+1

Moest ik ook gelijk aan denken

Wat de beste man hierboven zegt!

Eens met MooieKlokjes! Een PloProf zou een leuke en wat ‘contraire’ aanvulling kunnen zijn. Wel de vintage 600 uiteraard. Nadeel is dat 'ie wellicht niet in de doos past :wink:

Ik heb verleden jaar deze gekregen - één van mijn mooiste klokken !

5 likes