Mission To The Moonphase - New Moon SO33B700

A thanks kijk eens even op de site👌🏻

idd
en al helemaal niet in de rij gaan staan.

1 like

:persevere:

3 likes

hype is er nog steeds, petje af voor swatch marketing

De hype is er inderdaad nog steeds doordat ze leuk zijn en gebaseerd zijn op een sterk ontwerp van Omega.

Ik kan ook nog wel een marketing zet bedenken…Swatch ontwerpt een nieuwe Moonswatch, zet deze wereldwijd te koop op het www in een oplage van 11111 stuks, meteen af te rekenen, levering voor Nieuwjaar. Indien de oplage snel verkocht is kan je dit herhalen tot Swatch voelt dat de rek er uit is.

Voor Swatch is het financiering pre-productie. En de klant die zich ver van van een Swatch verkooppunt bevindt, hoeft zich niet te verplaatsen om er eentje te bemachtigen.

Win-win. Kassa-kassa.

Scalpers minder tevreden.

Merk nu maar pas dat er ook Moondust zit op de wijzers.

5 likes

In Genève stond ook de hele straat en zijstraat vol voor dit horloge. Bizar eigenlijk…

1 like

Er zijn bij de Omega x Swatch 2 smaken…je vindt het geweldig of je vindt het plastic troep ect. Uiteindelijk bepaal je zelf wat je ermee doet😉

Wel benieuwd wat de retailprijs was.
Weet iemand dat zo? Ookal is plastic niet mijn ding, als het wordt geadverteerd met ‘ een echt collectors item ‘ :joy::cold_face::popcorn:

1 like

Retail 385 euro, plastic( swatch noemt het bioceramic🤭) en collector item, ja voor sommige wel…

1 like

Voor €700-950 nu op marktplaats…dat is crazy

2 likes

Kunnen we aub stoppen met Moonswatches afkraken? Het begint een beetje oud te worden.

Ja het is plastic en ja het heeft een quartz uurwerk en ja het ontwerp is simpelweg “overgenomen”. Maar gezien het aantal “hommages” die hier níet bekritiseerd worden vind ik dat niet helemaal eerlijk.

In mijn ogen is de Moonswatch óf een super leuk apparaatje voor mensen die of de real deal willen, maar niet kunnen betalen, en hier wel echt voldoening uit kunnen halen.

Of, voor mensen die al wat horloges hebben, een heel betaalbare speelse toevoeging aan hun collectie. Waar je, in dit geval, nooit een paar duizend euro uit zou geven aan een blauw horloge maar wel een paar honderd. En ja dan is het leuk dat er Omega op staat en het mooie design van de Moonwatch heeft overgenomen.

Zelf ben ik enorm blij met mijn Tudor Black Bay en IWC Pilot. En ik zie mijzelf op termijn daar wel een Moonswatch aan toevoegen. Gewoon omdat ik het een leuk apparaatje vind. Even niet zo serieus als m’n andere horloges. En het kleine jongetje in mij blij is om voor zo’n bedrag een Omega te kunnen dragen.

Ja ik ben de hype ook zat. Maar door bij elke release te gaan zeuren dat er weer een release is, draag je er zelf ook aan bij.

Mand

15 likes

Volledig mee eens. Ik heb er al een aantal gehad. Waarom dan weer weg gedaan? Flipper kriebels. :man_shrugging: Neemt niet weg dat ik ze nog steeds erg leuk vind. Niet alle uitvoeringen. Maar veel wel. Prijs is makkelijk. Al kun je argumenteren dat ie aan de hoge kant is voor wat je krijgt. Maar duh…dat geldt in principe voor de hele hobby. Stukjes staal met wat radartjes…voor een hoofdprijs. :wink:

Nee…gewoon leuk spul die Moonswatch. :+1:

4 likes

Haha ja precies! Dan is zo’n Moonswatch niets anders

1 like

Zo te zien is hij voor het vrouwtje. Die man zit liever met een hengel en een traytje pils langs de waterkant, maar hij heeft zich laten overhalen om mee te gaan. Zo te zien mag hij ook betalen.

6 likes

Moet niet veel gekker worden…

3 likes

Heeft een hoog “gotta catch ‘m all” gehalte.

Collega van me verkoopt pokemon kaarten aan 20K / kaart…

Dat is eigenlijk helemaal gekkenhuis, voor en feite een stukje papier haha

Welja, hij ruilt een fysiek flapje papier voor virtuele digits in een pc bij de bank…

:dizzy_face::dizzy_face:

Hier een mogelijkheid om 11 in 1 keer te kopen :person_facepalming:

1 like