MISSION TO THE MOONPHASE - NEW MOON SO33B700

Nog mensen die er eentje hebben bemachtigd?

Ik dacht dat de hype wat minder ging zijn…

Swatch store Brussel staat weer een enorme wachtrij. Kan jammer genoeg geen video’s uploaden…

Voor het geld wat sommige mensen pompen in die plastic prul konden ze beter the real deal kopen

4 likes

Ah kom op…het is best leuk spul.

5 likes

Ze zijn maar 1 dag te koop.
Dat zal de reden zijn van de drukte.

En 90% van de horloges gaan direct Marktplaats en Chrono24 op

3 likes

In Brussel zou men er 50 hebben gehad…

Collega van me was er om 6u en was 11e in de rij… :grimacing:

Vind het wel een leuk horloge, the real deal is ook prachtig maar kan je eigenlijk niet vergelijken.

Mission to Jupiter als zomer/strand/vakantie ding in de doos gezet. Leuke variatie qua kleur om de pols, maar best wel plastic.

1 like

Ook een rij in Frankrijk

2 likes

Pcies, prullaria… :smirk:

2 likes

Ja eentje kunnen bemachtigen in Düsseldorf, was om 0730 uur aanwezig en was al een kleine rij van +/- 30 man, het is een hoog plastic gehalte, maar het is gewoon een speels en leuk horloge. Helaas maar 1 dag beperkt te koop😢 en de hype is er nog steeds, petje af voor swatch marketing…

5 likes

:100:

3 likes

Ik zou er niet vroeg voor uit m’n nest komen…

6 likes

Moet toegeven dat ik ‘m wel tof vind.

1 like

Nee, dat is een beetje veel van…alles. Maar het feit dat volwassen mannen over de hele wereld het weer over Swatch hebben is een pluim waard.

6 likes

Het blijft een leuk horloge. Ik heb de lava, misschien zou ik er nog wel eens één bij willen maar heeft zeker geen haast. Is jammer dat ze niet waterdicht zijn, dan zou het echt een ideaal vakantie horloge zijn.

1 like

Hè, wat jammer dat ik dit helemaal gemist heb.

Nu maar weer verder met vakantie vieren.

2 likes

Heb met de mijne (mission to moon) vaak gezwommen. Niks mee gebeurt

1 like

Pas alleen maar op bij zand, mijne is aardig bekrast door het zeezand🤭 zwemmen durf ik niet aan😆

1 like

In de rij ook een echte Moonwatch en Franck Muller dragen, zegt ook wel iets over de breedte van de hobby :slightly_smiling_face:

1 like

Op aliexpress kan je screenprotectors kopen voor de moonswatch. Echt een aanrader. :slight_smile:

2 likes