MisterTaab

Ik heb mijn Nomos club campus verkocht aan MisterTaab, erg prettige communicatie en komt de gemaakte afspraken na. Ik kan deze koper iedereen van harte aanraden.

1 like

Horloge gekocht van MisterTaab.
Fijne, directe communicatie en de gemaakte afspraken zijn nagekomen.
Overdracht van het horloge ging prima, kreeg er zelfs een big shopper bij cadeau :wink:
Mijn ervaring met Tobias is meer dan goed.

2 likes

Horloge gekocht van @MisterTaab fijne duidelijke communicatie en een vlotte verzending.

Aanrader!

1 like

Horloge gekocht van @MisterTaab; fijne en snelle deal. Duidelijke communicatie, snel verzonden, eerlijke prijs. Dikke prima en zeker een aanrader!

1 like

Ook hier een prettige ervaring met @MisterTaab (Tobias). Horloge gekocht wat na snelle communicatie en meer dan prima verpakt in mijn bezit is gekomen.
Aanrader!

1 like

Metalen horlogeband gekocht van @MisterTaab (Tobias). Deal was snel gesloten, communicatie verliep vlot en erg prettig. Pakketje was snel en bom proof opgestuurd. Erg tevreden, Tobias is een betrouwbaar lid. Tevreden met mijn aanschaf!

1 like

Vandaag een horloge over genomen van Tobias @MisterTaab, hij was bereid om mij een stuk tegemoet te komen en de overdracht verliep verder ook perfect. In alle opzichten een aanrader!

Leuk kennis te hebben gemaakt Tobias, misschien tot ziens!

1 like