Na wat erg leuke persoonlijke berichtjes op en neer, overgenomen oftewel geruild en daardoor in mijn bezit gekomen een Rado Diastar.
Ik ben al in het bezit van een Rado ceramica en de Diastar heb ik altijd willen hebben en nu heb ik er een.
Ik weet dat Rado niet zo vaak voorkomt op ons forum maar een Diastar is toch wel een horloge met een eigen gezicht volgens mij.
Het leuke van Rado is dat ze er na 20 jaar nog steeds als nieuw uitzien door de gebruikte materialen.
Mijn weekend is dus bij voorbaat al geslaagd.
Volgend weekend ook als het meezit. (limited)
John, hartelijk bedankt en nu de fotos.
Gefeliciteerd. Toevalling stond ik gisteren bij de lokale juwelier te kijken. Deze had opheffingsuitverkoop en hij had ook een paar Rados liggen. Inderdaad een heel eigen gezicht en dat keramische materiaal is toch erg apart. Ik kan hem zeker waarderen. (tu)
Heel mooi! Heb de post ook diverse malen aangeklikt en getwijfeld … Ik wil nog altijd graag een keer een Rado Original Diver hebben (groen of multicolor maakt niet uit), maar ze komen maar zo weinig voorbij en zijn ook nog pittig geprijsd …
dank allen, volgens mij is het tungsten of wolfraamcarbide of zoiets.
Ik heb er net een haakse slijper op gezet en geen krasje
altijd leuk als medeforummers hem leuk vinden maar als er iemand is die de Rado helemaal ##$%@!&^ vinden mag je dat ook zeggen .
proficiat met je aankoop.
deze “new original” is inderdaad een remake van de originele diastar als op de foto’s van een ander forumlid.
de lunette is gemaakt van hardmetaal (wolfraam carbide).
we zijn nu bezig met de intro van de D-star. verschillende modellen en nieuwe materialen.
er zijn modellen van keramiek, van ceramos (gepatenteerd materiaal, combi van keramiek en staal) en gekolsteriseerd staal. deze info staat al op horlogeforum.nl http://horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Eerbetoon-aan-DiaStar-Rado-D-Star-Basel-Special-2011&nieuwsid=813
als je je adresgegevens stuurt naar info@rado.nl dan sturen we je een speciale folder over onze materialen. alles staat overigens ook op www.rado.com