MK II concurrentie topic ;)

Hier twee keer een MKII, een keer met een MK1 wijzerset (voorgrond) en een MKII met een MK2 set :smiley:

Welke is mooier?

Optie 1; MK1

Optie 2; MK2

Optie 3; allebei even mooi, wij doen niet aan mee spelletjes van Krabong en HCP :wink:

Gr. Roel :~

De voorste wijzers zijn wat robuuster en dat pas beter bij dit horloge, vind ik:#

Dus optie 1, de voorste…

Jij snapt het tenminste. Domme Krabong! (tu)

HCP

Afgezien van het gegeven dat ik de MKII een mindere mooie uitvoering vind van de Speedmaster (sorry), … als ik dan van deze twee de mooiste MOET kiezen…de voorste.

LeenV Schreef:

Afgezien van het gegeven dat ik de MKII een
mindere mooie uitvoering vind van de Speedmaster
(sorry), … als ik dan van deze twee de
mooiste MOET kiezen…de voorste.

Dan als goedmakertje…

Optie 3.

De voorste natuurlijk, die is VEEL mooier. Daar is trouwens ook geen enkele twijfel over en ik ben in deze 110% objectief! En dan zwijg ik nog over dat mooie nieuwe glaasje dat in de voorste zit, prachtig gewoon!

Maar zonder gekheid: Roel, je secondewijzer lijkt wel een stukje geler en dat lijkt wat minder bij de rest van het oranje te kleuren.

Maar ook ik ga voor optie 3:D

Geler? >X :smiley:

Nee, dat past inderdaad niet bij de groene bezel…

gr. Roel

Krabong Schreef:

Geler? >X :smiley:

Nee, dat past inderdaad niet bij de groene
bezel…

gr. Roel

Misschien komt het door de foto. Ik zag net nog een andere en daar lijkt het wat minder.

Heren heren…ik moet nu toch even iets kwijt. Normaal reageer ik niet op dergelijke topics maar het gaat hier maar door. De ene na de andere post over die ouwe Speedmasters. Het is hier gewoon een soort Limbo meeting aan het worden.
Vind je het gek dat Wvzetten afgehaakt is.
Nu dit weer, we gaan een beetje elkaars horloges vergelijken en daar besteden we gewoon ongegeneerd een topic aan. Het zou verboden moeten worden.
En hoewel ik het vantevoren kan weten, kijk ik toch iedere keer weer waar nu weer mee wordt gepatst. (en dat geldt ook voor het Tudor topic)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
:D:D:D

Geintje. Het zijn prachtige klokken en het is altijd heel leuk om jullie passie voor deze horlogehistorie te zien(tu)

Malus,

Ik was er bijna ingetrapt:)

Aad A Schreef:

Malus,

Ik was er bijna ingetrapt:)

LOL:D

Niets passie, de Auwe :wink: en ik dragen dit puur en alleen voor de pats. Als er geen Omega op zou staan, zouden we deze klokjes links laten liggen.

:smiley:

gr. Roel

Krabong Schreef:

Niets passie, de Auwe :wink: en ik dragen dit puur en
alleen voor de pats. Als er geen Omega op zou
staan, zouden we deze klokjes links laten liggen.

:smiley:

gr. Roel

En je bijnaam is Pinokkio:D

Mooie horloges heren!

gr

vncnt

Tja originaliteit voor alles, maar in mijn ogen met de MK I st mooier…

Blijft prachtig met de racing dial!

Amazon Schreef:

Tja originaliteit voor alles, maar in mijn ogen
met de MK I st mooier…

Blijft prachtig met de racing dial!

Beiden zijn origineel / authentiek. Er zijn minstens 2 soorten wijzers door Omega gebruikt.

Gr. Roel

Ah, ok. Ik was in de veronderstelling dat dit was gekoppeld aan serienummers/bouwjaar.

Hans, je hebt een ‘winnaar’ gekocht!

http://www.dezinvanluxe.nl/nl/forum/1/16622