MKII Kingston: briljant advertentie-idee

Zoals ik al een aantal keren hiervoor heb gemeld ben ik nogal gecharmeerd van de producten die Bill Yao bouwt: hommages van niet-langer-in-productie-zijnde horloges. Zijn hommage voor 2009: de Rolex die Sean Connery droeg in een aantal Bond-films.

Een medeliefhebber heeft zich uitgesloofd met Photoshop (of een ander software-programma, ik heb daar geen verstand van) en hij bedacht voor de grap en spontaan dit:

Ik vind het briljant! Of je nou wel of niet liefhebber van zg. hommages bent, doet hier niet terzake; het gaat om de advertentie en de boodschap.

Menno

Erg leuk ja :smiley:

Leuk bedacht! Maar ik kan me niet voorstellen dat ik mijn horloge zou zoeken als een vrouw van het kaliber Ursula Andress bij me onder het dekbed zou liggen… :wink:

Paul G. Schreef:

Leuk bedacht! Maar ik kan me niet voorstellen dat
ik mijn horloge zou zoeken als een vrouw van het
kaliber Ursula Andress bij me onder het dekbed zou
liggen… :wink:

Ik vraag me anders af hoe ze er heden ten dage uitziet!:stuck_out_tongue:

Gevonden!

Doe mij die MKII maar! :smiley:

pff doe mij dan maar een plastic casio ipv die oma

Ze blijkt niet meer helemaal de Ursula te zijn zoals we haar herinneren uit de film… (to put it mildly)… :slight_smile: zoals deze en de andere geplaatste foto verduidelijkt…

Hans (groot fan van Ursula in die tijd…) :slight_smile:

Geweldige reactie! Ik heb de foto naar de maker van de advertentieg gestuurd!

Menno

Ere wie ere toekomt toch? :wink:

Helemaal gelijk Eddy, ik had je reactie nog niet gezien en ben ook aan het zoeken gegaan. Heb zelf nl een keer elders geschreven dat ik weg ‘was’ van UA en kreeg de recente beelden van haar voor mijn kiezen :slight_smile: (die heb ik nog overigens, de kiezen).

hans

Zeg wij kerels uit die tijd,trekken wij nog volle zalen dan.
Om indruk te maken gooi ik de autsleutels van mijn zoon op tafel,hou mijn buik in en kijk op mijn mooiste horloge of het al tijd is om naar bed te gaanB)-

Paul G. Schreef:

Leuk bedacht! Maar ik kan me niet voorstellen dat
ik mijn horloge zou zoeken als een vrouw van het
kaliber Ursula Andress bij me onder het dekbed zou
liggen… :wink:

je moet toch in de gaten houden wanneer je vrouw thuiskomt?

Jongens, laat me even duidelijk stellen dat ik het had over Ursula in haar jonge jaren, zoals we haar ons herinneren zoals James Bond zich haar ook het liefst herinnert! :smiley:

Zeer leuke reclame en een tof horloge, wou dat ik er 1 had!