MKII Kingston: de eerste foto

Sommigen hier weten van mijn voorkeur voor de horloges van Bill Yao. En ik was er dan ook als de kippen bij toen hij afgelopen winter aankondigde dat je kon intekenen voor een nieuwe hommage: de Kingston. Er is veel geschreven en gediscussieerd op het WUS forum over dit horloge. Zelfs onlangs nog over de extra ‘stap’ die er bij wordt geleverd.

Bill vertoonde gisteren de eerste mock-up foto’s, volgende week is er in New York een bijeenkomst om 'm in het echt te zien (Nee, ga ik niet heen…)

Menno

Enfin, hier een foto; de rechten staan erop vermeld.

Verdikkie, dit vind ik toch wel mooi! (tu) Het bandje vind ik er niet bij passen - of misschien past het er wel bij, maar is het mijn smaak niet.

prachtige klok, doet me ergens aan denken, kom er niet op en idd het bandje doet een beetje afbreuk aan het prachtige horloge!

Nou, het bandje is de kopie van het bandje uit de James Bond-film. Het hele bandje is eigenlijk een geintje: niemand weet precies welk bandje er aan dat horloge van Connery zat. Het is ook te smal. Het horloge wordt geleverd met een ‘standaard’ metalen band. Yao doet het gekleurde bandje er voor de grap bij.

Menno

Wat gaat zoiets ongeveer kosten??

875 US dollar

Tja, er komen er nog 100 te koop voor US$ 875,00. Ik ben een zg. ‘plank owner’ en heb er fors minder voor betaald (tenminste: de laatste termijn moet ik nog betalen. En met de huidigie dollarkoers wordt 'ie niet duurder!!!).

Als plank owner krijg je zo’n beetje 2 horloges voor de prijs van 1. Kijk hier maar: http://www.mkiiwatches.com/WSWrapper.jsp?mypage=le_kingston.htm

Menno

Prachtig! Mooie foto ook.

Dit belooft een zeer mooi horloge te worden, een mooi alternatief voor wie het origineel niet is weggelegd

Schitterend!

thieuster Schreef:

Nou, het bandje is de kopie van het bandje uit de
James Bond-film. Het hele bandje is eigenlijk een
geintje: niemand weet precies welk bandje er aan
dat horloge van Connery zat. Het is ook te smal.
Het horloge wordt geleverd met een 'standaard’
metalen band. Yao doet het gekleurde bandje er
voor de grap bij.

Menno

http://www.mkiiwatches.com/images/Kingston/Gold_cl
ub.jpg

Die band is echt geen geziecht. Zeker 4mm te smal. Een James Bond onwaardig. De MKII is erg mooi. Ik zou hem ook graag willen hebben.