ML Pontos

Reeds een tijdje ben ik geintresseerd in de ML Pontos Chrongraphe, nr. PT7538-SS001-130, in NL echter een moeilijk te verkrijgen horloge. Op de site collectorstime.com is het gewenste horloge tegen een goede prijs te kopen. Ik ben echter huiverig met het bestellen van een horloge op deze internetsite, zeker nu het info-point van ML mij heeft later weten dat de “warranty” bij aankoop van niet geautoriseerde dealers meestal niet is gedekt. Op de website van collectorstime wordt echter geschreven dat het horloge wordt geleverd met een warranty certificate van een geautoriseerde dealer, echter zonder datum erop.

Nu tast ik in het duister, wat te doen? Toch in NL verder zoeken naar het horloge en een hogere prijs betalen, of gewoon een keer het risico nemen? Heeft iemand hiermee ervaring dan wel een wijze raad?

Echt niemand suggesties?

De verkoper is betrouwbaar, in het slechtse geval moet je het horloge terugsturen naar collecterstime, indien er binnen de garantie iets aan zou mankeren.

Het is een goede verkoper maar houd rekening met 20% invoerrechten. Kijk ook eens op Ebay. Veel juweliers verhandelen daar uit kostenbesparing (geen winkel). Kun je je voordeel mee doen.