Het is een BH bandje, althans de sluiting is net zo onhandig! Hoe ik dat weet? Tja … het draagt overigens wel lekker zo, met deze Erika’s.
Vraagje aan de kenners:
Zit er op de kroon van de MM200 ook een diashield coating? En zo ja: hoe is deze het beste te polijsten?
Ik heb een zeer oppervlakkige “veeg” op de kroon zitten, welke ik er graag uit zou willen (laten) polijsten.
Alvast bedankt voor de reacties!
Geheel niet erg…
Mooi! Die staat bij deze op mijn lijstje
Iemand al de lug to lug ergens kunnen vinden? Ziet er wel gaaf uit weer. Ik ben fan van de gehele lijn nieuwe modellen.
Ik ga er van uit dat de kast dezelfde is als bij de huidige MM200.
@Apeks dank voor het plaatsten van het filmpje! Heb eerder vandaag meer info erover gezocht, maar niet echt gevonden.
Het is een prachtige uitvoering. Wat me wel opvalt (tegenvalt?) is de algehele kwaliteit van de kast. Het lijkt alsof deze al even is gedragen. Op veel plekken lichte beschadigingen / oneffenheden. f licht dat aan mij? Wat mij verder teleurstelt is de kwaliteit van de minutenwijzer. Aan de centrumkant zie je volgens mij beschadigingen van, vermoedelijk, het plaatsen ervan (03:13). Of zie ik nu (weer) iets wat er niet is?
Zo goed heb ik hem nog niet bekeken.
Je hebt wel door dat het “mechanical samples” zijn?
Dit zijn de samples welke een vertegenwoordiger bij zich heeft bij het bezoeken van AD’s. De kans is groot dat ze daardoor beschadigd zijn.
Bij Seiko staan dan de wijzers altijd op 10:08:42
Ah, dat zal het zijn!
Het viel me wel op dat de kroon ingedraaid was, maar het uurwerk niet liep…
Laten we er vanuit gaan dat de productieversies tiptop in orde zijn.
Gaaf filmpje,
Maar nu wil ik en een MM 200 en heb ik trek in pizza😉.
Wat een schitterend horloge!
ik ren niet gelijk naar de winkel voor het nieuwe model. Ga vaak voor safe door voor een zwarte versie te kiezen. Dan liever ook de zwarte plaat en de zwarte bezel. Wat ik bij de nieuwe modellen wel best mooi vind is de blanco chapter ring. maar goed ik heb de oude versie nog niet zo lang dus ga eerst nog wel een tijdje daarvan genieten en wie weet bedenk ik me een keer.
Vind em zeer geslaagd super mooi horloge
Lang geleden da ik een klik met een horloge had veel gekocht en geflippert