MM200 only!

Ik ziet misschien na te denken om mijn groene SPB105 te verkopen en dan wellicht weer de zwarte of de blauwe te halen.

Mocht iemand interesse hebben, stuur dan gerust een PB!

8 likes

Lekker! Ik mag trouwens ook weer meedoen, na een dagje afwezigheid … :wink:

10 likes

Ook een frisse kleurcombi! Ik vind deze mooier als de zwarte, dus wat mij betreft heb je het goed gedaan😉

1 like

Na drie keer de zwarte te hebben gehad was het voor mij ook tijd voor een frisse kleur. Ik ben positief verrast met deze ‘twilight blue’, heb hem een beetje op de gok gekocht want ik had hem niet eerder gezien behalve op de foto … blij mee! :slight_smile:

Die blauwe van jou stond ook op de wishlist! Misschien in de toekomst ook eens proberen. Ook prachtig.

Ik heb deze blauwe al eens eerder gehad, maar destijds ingeruild op mijn mm300. Sindsdien altijd gemist, nu kwam er een voorbij hier in het blauwe gedeelte en heb ik snel toegehapt.
Heb nog een strapcode jubilee liggen, wilde ik er net opzetten, heb ik geen goede pushpins meer🙈

Even mijn NA spammen:

Jij bent dus ook een recidivist… :rofl::joy: wat is dat toch met deze MM200’s dat we er telkens weer eentje willen?

4 likes

Hier ook schuldig aan recidivisme

5 likes

Haha, ik kan het ‘recidivisme’ voor mijzelf niet zo goed verklaren.
Ja … het model, de afwerking etc. Het is héél veel horloge voor het geld wat je moet neerleggen, maar ik ben met deze nieuwe inmiddels aan mijn vierde :see_no_evil: bezig enne ik ben vanmiddag weer zo blij als een kind met dit ding. Raar.

2 likes

Tja is het recidivist, of gewoon spijt😇 ik heb al een paar keer spijt gehad van een verkoop, meestal kost dat geld als je hem weer terug wil🙈

1 like

Yep. Maarrrrr… blij dat je eens vreemd gaat (qua kleur dan) :+1:

Afgelopen week kreeg ik de marathon bijna niet van de pols af.
Avondwissel voor de mm2000.

10 likes

:joy:

En wat voor een kleur. Hij is lekker hoor! :heart_eyes:

20201217-IMG_6184

8 likes

8 likes

7 likes

De MM200’s zijn hot.
Weer 1 binnen no time verkocht.
Deze keer the great blue hole.

Die was van mij en ik heb nog een Twilight Blue waar ik misschien ook wel afstand van doe.

Draag helaas nauwelijks meer duikers sinds ik niet meer dagelijks onderweg ben. :roll_eyes:

1 like

Zou die wel bewaren, krijg je anders spijt van.

In de zomer komt ie goed tot zijn recht. Misschien even wachten tot de dagen weer langer worden :roll_eyes:

7 likes

Ja, ze zijn erg in trek😎