MM200 only!

Wat dan ?

Ga je m verkopen?

1 like

Nee toch @FransT ? :scream:

1 like


nee jongens, corona :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Wat is Corona?
Ik hoor iedereen erover…:frowning:

2 likes

Is best lekker op een warme zomeravond

2 likes

Maar eens proberen dan…:smile:

1 like

Hahaha :crazy_face::joy:

1 like

Over verkopen gesproken, staan er nu 4 in het blauw als ik het wel heb … :thinking:

Twee ‘normale’, een blauwe en een rood/blauwe. Wat is er aan de hand? Vinden we ze ineens niet mooi meer ofzo? Ik nog wel hoor en zou ook héél graag toehappen, maar de vraagprijzen zijn mij thans niet gunstig gezind. Spaarpotje hè.

Gelukkig heb ik de foto’s nog! :wink:

4 likes

Bij mij is het niet ondat ik hem zat ben, maar meer noodzaak.

Eerst m’n motor kapot en nu de auto. Het buffertje moet weer even aangevuld worden.

1 like

675 :hushed: en een maand oud. Die kwam van Siebel :grin:
Maar goed, maakt verder niet uit : mooie prijs.

1 like

Ik kan me die bijna nieuwe van 550 euro nog herinneren, dat is een beetje wat ik in het potje heb … zelfs nog ietsie minder :see_no_evil: :wink:. Daarvoor gaat 't me niet lukken vrees ik, dus ik moet nog even geduld hebben.

Waardeloos is dat. Hoop dat het meevalt met het herstel. Ja, prioriteiten stellen hoort er helaas bij. Zou ook wel iedere euro in horloges willen stoppen. Maar dat gaat helaas niet. :sunglasses:

2 likes

8 likes

7 likes

12 likes

Ik vindt het een prachtig horloge, helaas heb ik nog andere hobby`s die ook wat centjes kosten.
Dus mijn MM200 mag vertrekken uit de collectie, zal er wel een liefhebber voor vinden :slight_smile:
Al ik deze draad blijf volgen want hij zal ook wel weer een keertje terugkomen :slight_smile:

2 likes

En alsof er niks aan de hand is …

7 likes

7 likes

12 likes

Binnenkort…

Cliffhanger… :scream:

1 like