MM200 only!

Morgen…:crazy_face:

1 like

Toch wel spijt van de verkoop…deze keer de zwarte


11 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Jij ook al? Dit horloge heeft iets! Is gewoon héél veel horloge voor het geld. Ik had na de verkoop van mijn 077 ook een soort van “damn, die had ik beter niet kunnen verkopen!” Nu is het te laat en moet ik weer sparen. :wink:

Mooi dat je er weer eentje hebt gescoord, de zwarte deze keer (stiekem vind ik dat de mooiste). Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Topklok!

12 likes

Ik zal hier ook maar eens posten :+1:

11 likes

12 likes

14 likes

Na twee dagen …

Oké. Als dit maar goed gaat. :rofl:

Jammer dat ik het geld nu niet heb liggen!

2 likes

Ja hoor, dit gaat uitstekend :wink:

2 likes


11 likes

BBQ tijd

10 likes

Ff pluggen

10 likes

13 likes

X post

17 likes

Precies dit :sweat_smile:

1 like

Flink balen. Ik kocht begin maart de fraaie zwarte variant dankzij een mooi deal bij Siebel. Bij aankomst en na uitvoerig testen blijkt hij echter gemiddeld 140 seconden per dag te snel te lopen. Het horloge daarom terug gestuurd naar Siebel, zij kunnen het horloge echter niet doorsturen naar de leverancier voor reparatie omdat deze de deuren heeft gesloten i.v.m. de corona maatregelen, op zich te begrijpen maar wel jammer. Hierop het horloge eerst maar weer naar mezelf laten terugsturen, want wie weet hoe lang de sluiting bij de leverancier nog gaat duren. Siebel heeft wel aangeboden dat ik het weer kan opsturen wanneer de leverancier de deuren weer opent. Vandaag ook voor de zekerheid Seiko zelf even gemaild. Iemand hier nog tips of vergelijkbare ervaringen?

Waarom zo lang gewacht en niet direct retourneren? Zou nu inderdaad Seiko zelf proberen, al zijn hun winkels in elk geval ook gesloten…

Daar heb je een punt, had misschien beter geld terug kunnen eisen, maar vond hem zo mooi haha. Heb hem binnen een week geretourneerd. Hoopte op reparatie of een vervangend model. Vervangende modellen bleken niet meer op voorraad en heb daarom gekozen voor reparatie/herstel via de leverancier. Toen ik lang niks hoorde over de voortgang weer contact opgenomen met Siebel en toen bleek alles dus stil te liggen. Ben misschien toch wat te afwachtend geweest.

Ah dat is balen. Ben bang dat er dan niet veel anders opzit dan wachten…

1 like