MM200 only!

5 likes

Het lijkt erop dat je tegen de (ontbrekende) QC van Seiko aangelopen bent. Zijn diverse identieke klachten over de 6r15 te vinden. Als het horloge teruggaat naar Seiko wordt het hele caliber vervangen en loop je theoretisch kans om er een met hetzelfde probleem terug te krijgen.

1 like

6 likes

Blijft fijn horloge… Hoewel groene variant ook lonkt. Wacht eerst maar eens de nieuwe modellen af.

7 likes

Zijn beide prachtig :muscle:t2:

Groene van mij staat te koop :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ja, zag het… Had eerderal bij der Olfert geloerd.
Maar moet even zelfbeheersing tonen…

1 like

Haha snap ik :wink: succes met de keuzes :thinking:

Edit: mijn prijs zit er nog wel een stuk onder :grimacing:

1 like

Sinds vorige week ook lid van deze club. Ben erg onder de indruk van dit horloge. Wil gelijk een tweede in andere kleur. Eerst nog ff verder genieten.

10 likes

8 likes

Yep. Blijf mij daarover verbazen hoe perfect dit horloge is, zeker qua prijs/kwaliteit. Gefeliciteerd iig met deze aanwinst :ok_hand:t4:

Een tweede ( erbij ) in een andere kleur gaat mij wat te ver , maar : sinds hij mij ooit onder ogen kwam , is de liefde niet meer bekoeld…:blush:

Hoewel ik het idee heb dat sinds de aankondiging van de SPB187 / 185 , hij terloops alweer wat afgeschreven is…:crazy_face:

Misschien dat onderstaande vergelijking wat mank gaat doordat de 077 ‘scherper’ is afgebeeld , lijkt hij mij uiteindelijk straks toch de meest ‘eigenwijze’ te ( blijven )/zijn.
Voordeel van de ‘nieuwe’ zou zijn dat je die index-ring kwijt bent…

13 likes

En een knap setje wijzers op die SPB187!

3 likes

Ik wíst dat die kwam natuurlijk.:crazy_face:

Ja. Of : ‘al 30.000 x gezien op een Seiko-setje-wijzers’…

Over het geheel verliest hij wat identiteit.

En niets ten nadele van Seiko. Maar die schier on-opnoembare hoeveelheid modellen, met die uitwisselbare wijzer-setjes…:roll_eyes:

We gaan het zien…

Natúúrlijk ben ook ik benieuwd.:blush::+1:t2:

1 like

Blijft een serieus mooi horloge


7 likes

Is ‘t ook.:hugs:. De foto’s hier worden misschien wat eentonig , maar goed…
Leuk dat dat nieuwe model eraan zit te komen. Maar of ik om ga? Een ‘échte’ gilt-versie van die 077 had ik nog wel eens willen zien…

7 likes

echt niet eentonig…:grin:

5 likes

Ik kijk met heel veel interesse uit naar de verwachte SPB187. Het zijn wat wisselde geluiden maar sommige denken te zien dat hij kleiner wordt, tussen de 40 en 42mm. Ik ben heel benieuwd!

Iemand enig idee wanneer de nieuwe MM200 aangekondigd zou kunnen worden? Ook al is dat gissen natuurlijk.


Copied van een Italiaans forum. :motor_scooter:

1 like

Als ik zo naar die Italiaanse lijntjes kijk dan zou ik een ruime foutmarge nemen.

1 like