Ik vind de MM200 steeds mooier worden en zit ook te denken om er naar 1 op zoek te gaan, er is alleen een ding waarover ik erg twijfel: de grote.
Wat ik gevonden heb is dat de lug to lug maarliefst 50mm is, hoe verhoudt de MM200 tegenover een sarx of Samurai? Ik heb maar 17cm polsjes en dat zou een deal breaker kunnen zijn, iemand meer met een MM200 en een smalle pols?
Sarx
De MM200 was een van de horloges die ik graag wou hebben. Mooie kast bladie bladie blah maarja veels te groot voor mijn dunne polsen. 44mm Dial met een 51mm L2L op een 16 cm pols. Dat gaat niet werken.
Nu is er een nieuwe MM200 uit! 42mm Dial met een 49mm L2L! Ik dacht yes! Maar helaas toch nog te groot voor mij … misschien dat ze ooit een 40mm Dial maken met een 47mm L2L??
Dit gaat nog, mijn pols is nog iets kleiner dus dat gaat kiele kiele worden. Zal wel eens kijken of ik ergens een kan passen, iemand toevallig in de buurt van Tilburg / den Bosch met een MM200?
Dat zou helemaal top zijn
Is er iets specifiek aan de MM200 dat je daarvoor zou kiezen? De nieuwere varianten zijn iets kleiner, kan net het verschil maken. Passen is inderdaad het beste, ik zit wel ooit in de buurt, maar momenteel weinig.
Vind ze wel iets hebben, zou dan graag de blauwe of groene uitvoering hebben van het oude type. Op een of andere manier klopt dit model helemaal (op de foto).