Ik vind de groene het mooist van die 2, maar ik heb dan ook een beetje een bicolor verslaving.
Ik wil ook graag een MM200. Denk dat de nieuwere kleinere modellen wellicht iets voor mij kan zijn maar wil toch wel graag even passen. Gaat natuurlijk niet de komende tijd dus zal ik even moeten wachten.
De ‘oude grote’ dragen kleiner dan de kastmaat doet vermoeden, omdat de duikring kleiner (en best wel smal) is. Bij de nieuwe is de duikring qua omtrek evenzo groot volgens mij, waardoor die op de pols hetzelfde oogt ook al is de kast een paar mm kleiner. Je moet ze inderdaad even passen en je laten overtuigen door wat je op de pols hebt.
PS Geen spijt van? Ik weet nog een mooie Twilight te koop staan … die heb je nog niet gehad zo te zien.
Jawel…
Ja dat is inderdaad zo! Alleen mijn polsen zijn niet al te breed dus bij mij gaat het om de L2L. Normale MM200 hebben een L2L van 51mm dat is voor mij teveel… overhang.
Bij de nieuwe MM is de L2L 48-49mm dus wellicht misschien precies goed of minder overhang dus zal uiteindelijk moeten passen voordat ik er een koop!
Thanks voor de info!
Als iemand nog op zoek is naar een MM200 Twilight
Ja sorry, ik doe het iets minder subtiel dan sommigen …
Www.ten2two.nl heeft er nog meerdere te koop staan waaronder de groene en zwarte
Misschien kan je een deal maken met Jaap @SuperC.
En dan met de schitterende Twilight Blue van @junior erbij heb je het MM200 trio compleet
Ik zag ook nog ergens op internet een mooie donkergroene staan, redelijk betrouwbare site geloof ik:see_no_evil:
Staat hij tekoop dan?
Die nieuwe MM200 zal wel heel mooi zijn!
Lekker! Dit is de 185 hè? Van harte…