MM200 only!

Ik vind de groene het mooist van die 2, maar ik heb dan ook een beetje een bicolor verslaving.

2 likes

@Rende heeft zijn blauwe te koop staan: Klik.
Heel fraai! :ok_hand:

2 likes

Ik wil ook graag een MM200. Denk dat de nieuwere kleinere modellen wellicht iets voor mij kan zijn maar wil toch wel graag even passen. Gaat natuurlijk niet de komende tijd dus zal ik even moeten wachten.

Ik woon in Tilburg maar helaas, beiden verkocht

4 likes

De ‘oude grote’ dragen kleiner dan de kastmaat doet vermoeden, omdat de duikring kleiner (en best wel smal) is. Bij de nieuwe is de duikring qua omtrek evenzo groot volgens mij, waardoor die op de pols hetzelfde oogt ook al is de kast een paar mm kleiner. Je moet ze inderdaad even passen en je laten overtuigen door wat je op de pols hebt.

:joy:
PS Geen spijt van? Ik weet nog een mooie Twilight te koop staan … die heb je nog niet gehad zo te zien. :wink:

3 likes

Op 3e kerstdag…

8 likes

Jawel…:face_with_symbols_over_mouth:

1 like

3 likes

Ja dat is inderdaad zo! Alleen mijn polsen zijn niet al te breed dus bij mij gaat het om de L2L. Normale MM200 hebben een L2L van 51mm dat is voor mij teveel… overhang.

Bij de nieuwe MM is de L2L 48-49mm dus wellicht misschien precies goed of minder overhang dus zal uiteindelijk moeten passen voordat ik er een koop!

Thanks voor de info!

1 like

Als iemand nog op zoek is naar een MM200 Twilight :point_up_2: :sweat_smile:

1 like

:joy:
Ja sorry, ik doe het iets minder subtiel dan sommigen … :wink:

1 like

Www.ten2two.nl heeft er nog meerdere te koop staan waaronder de groene en zwarte :smiley:
Misschien kan je een deal maken met Jaap @SuperC.

En dan met de schitterende Twilight Blue van @junior erbij heb je het MM200 trio compleet :grin:

2 likes

Ik zag ook nog ergens op internet een mooie donkergroene staan, redelijk betrouwbare site geloof ik​:see_no_evil::wink:

2 likes

Plaatje dan maar? Nee, deze staat niet te koop …

4 likes

Staat hij tekoop dan? :rofl:

Die nieuwe MM200 zal wel heel mooi zijn! :wink:

1 like

Nog een plaatje, uit de oude doos …

4 likes

En de laatste voor vandaag, want een beetje kleur is ook niet gek! :beers:

11 likes

De NA :grin:

Binnenkort de oude mm200 er uit?

13 likes

Lekker! Dit is de 185 hè? Van harte… :ok_hand: