MM200 only!

Tja, “had” is VVT… Voltooid Verleden Tijd. :see_no_evil:

Overigens ik zie je zo hameren op die 1100 euro. Serieus geld inderdaad! Dat zou ik er ook niet voor betalen hoor. Sowieso, de laatste keer dat ik een adviesprijs (of meer, in het geval van gehypte merken) heb betaald voor een horloge is ûh, … :thinking: poeh, ik kan het me niet eens meer herinneren.

En dat is het enige wat belangrijk is! Wanneer zet je nou eens de koffie klaar? Kom ik even kwijlen … :rofl: :joy:

Zonde man, ik dacht dat je verliefd was

Komt de blauwe er?

1 like

Wie weet…is wel 1 van de kanshebbers naast bijvoorbeeld een Shogun. De liefde is er nog steeds hoor…maar een andere motorfiets is helaas even prioriteit

1 like

Die koffie staat klaar hoor.

Wel die smerige padjes.

Die Nespresso gaat straks weer van m’n Monstertje af…

Sas vroeg al. Waar blijft ie nou?

Ik zei: joh… die heeft alleen foto’tjes van dat ding. Net als die in scène gezette maanlanding.:crazy_face:

1 like

Doe je goed! Hopelijk komt mijn KTM snel weer uit het ziekenhuis

Mocht je ooit die blauwe met SBDX017 wijzers willen, laat maar weten.

1 like

Morgenmiddag thuis? Kom ik wel even bakkie doen. Alleen ûh, leg je 077 achter slot en grendel anders neem ik 'm mee. :rofl:

Ja hoor.:+1:t2:

Ik mag nergens meer heen nu.

Neem die wannabee Marinemaster maar mee hoor.

Hang ik die Clooneywatch wel om die pop.:clown_face:

… haha, die gaat gewoon weer mee naar huis hoor. :wink:
Ik app wel als ik die kant op kom. Leuk!

Leuk initiatief, dit topic. Ik stel jullie graag mijn Black Series voor, gemaakt voor Topper Jewelers in een oplage van 500 stuks. Deze ‘Topper Ninja’ was alleen voor klanten uit de Verenigde Staten beschikbaar. Goed weekend!

15 likes

Dit bevestigd de indruk die ik van je kreeg, toen je een horloge van mij over nam. Altijd baas boven baas :+1:t2:

1 like

Ik ben er erg blij mee. Draagt en voelt gewoon super aan. Af en toe draag ik hem ook op een andere band.

En soms pak ik zijn broer… :wink:

8 likes

Dat leest heel raar. Ja sorry, … a dirty mind etc. :sunglasses:
Maar goed, serieus. Die groene ziet er ook wel erg fraai uit hoor!

3 likes

Na vele Skxen gehad te hebben die ik veelal zelf herstelde van de slechte QC. Viel deze Seiko mij behoorlijk tegen voor €1100

Ik vind de 62mas stiekem leuker dan de mm200, maar de mm200 is nog steeds de moeite waard.

6 likes

Dan heb je teveel betaald. Dat stond hierboven al.
Ik vond hem juist behoorlijk meevallen, maar dat zal een smaakdingetje zijn in relatie tot het “Ik vind het duur” gevoel of juist niet. :wink:

1 like

Of het gebrek eraan. Maar wij waren volgens mij sowieso al uitgepraat.

1 like

image

Mooi. Zwarte horloge’s altijd mooi.

Maar bij MeisterSinger daarmee ooit eens zwaar op mijn schreden terug moeten keren.:roll_eyes:

Nou geloof ik wel wat meer in de kwaliteit van dit PVD / DLC.

Ik zou met het secondewijzertje ervan al blij zijn.:crazy_face::+1:t2:

Enne . Oh ja. Het datumwieltje.:grimacing:

1 like

Oh ja, dat is ook zo. Het zit je nog behoorlijk dwars. Sorry dat jij dan toch reageert. :sunglasses:

Terug naar het onderwerp, anders krijg ik een vlag! :wink:
Zie hier, mijn ex. Ik vind haar mooi.

7 likes

Tussen m’n Rolexen, heeft deze Mm200 een speciale plaats

9 likes

Nou daar is ie dan ! Zojuist opgehaald in een filiaal van Siebel , voor maar € 770 in de sale. Wat een prachtig horloge , zeer blij mee .:heart_eyes:

17 likes