MM200 only!

Wauw! Gave foto. Nog steeds blij met de sbdc053? Zou ik ook nog graag willen hebben als eerste Seiko in de collectie.

1 like

Thanks :+1:t2::smiley: …Zeker nog zeer blij mee… Heb veel verschillende Seiko’s gehad maar deze series zijn fenomenaal vind ik :hugs: …De combinatie van zeer sterke lume, saffier glas, diashield bescherming tegen krassen, de looks en zeer zeker hoe heerlijk ze dragen zijn voor mij allemaal punten waardoor ik deze niet zomaar weg zou doen… eigenlijk zit ik ook nog naar de gehele zwarte variant te kijken…
SPB051 :grin:

Dan moet deze serie wel héél gaaf zijn. De 051 zou ook prima zijn voor mij. I.i.g. beide op de stalen band. Ze liggen goed in de prijs en zijn toch weer een behoorlijke stap hoger dan de Turtles en Skx serie om er eens wat te noemen. Deze laatst genoemde wil ik overslaan en qua afwerking meteen een stap verder maken.

1 like

Dit zou ik zeer zeker doen…draagt heerlijk :ok_hand:t2: …En rubber kan je altijd nog kopen :+1:t2:

Heb ook nog 2 Turtles en die zijn ook fijn maar net kwalitatief wat minder…


Die met de bruine wijzerplaat zit wel saffier glas op trouwens :grin:

7 likes

Onnoemelijk gaaf!

2 likes

Heb eens een Save The Ocean gepast. Gaaf maar nog niet dat ik direct wil gaan afrekenen. Vandaar dat ik opzoek ben gegaan naar een betere afwerking :ok_hand:t3:

1 like

Effe net een paar stapjes hoger deze serie…mooi spul hoor :ok_hand:t2::hugs:

1 like

Hey man…wij zijn het eens :+1:t2::grin:

Jij heb toch ook divers modellen ervan?? Knal er eens een paar in :+1:t2::hugs:

1 like


Men ouwe liefde, wel in de handen van een forumlid nu

5 likes

We gaan even terug naar de MM200 … :innocent:

Blijf die blauwe mooi vinden! Mis je hem niet?

8 likes

Ja…zat al te denken…jammer eigenlijk dat dit geen mm200/62MAS topic is …zijn dezelfde kwaliteit en prijsklasse…

1 like

Dat zijn er wel meer. :wink: … open anders een “62MAS Only” topic!
Serieus. Zwerven er genoeg rond hier, verdient ook een eigen plekje.

1 like

Komt goed…we zullen onze (horloge) gezichten hier niet meer laten zien :+1:t2::grin:

Tuurlijk! :wink:

7 likes

Oei…pas op met je 62 MAS :rofl:

2 likes

Ik heb het achterdeurtje gebruikt :crazy_face:

2 likes

Foei :rofl:

Zet ze maar hier:

2 likes


62MAS :sunglasses:

7 likes

Is vervangen door een andere blauwe duiker, aquaracer. Die voelt voor mij beter aan. Lichter om de pols wat ik het grootste manco vind van de seiko.

Dat ze zwaar aanvoelen? Ik vind dat zelf juist wel fijn, dat geeft het gevoel ‘dat je iets om de pols hebt’. Ik heb een maandje of wat terug om die reden mijn Citizen Promaster weggedaan, was serieus een prachthorloge. Alleen Titanium, dus een lichtgewicht ondanks zijn 45mm. Ik had niet het gevoel dat ik een horloge omhad, 't was me niet zwaar genoeg. :wink:

Die Aquaracer is trouwens ook erg mooi!