MM200 only!

Sodeju wat is die groene versie mooi man.

13 likes

Ja de wijzerplaat heeft een vrij donkere kleur. Niet zo licht en glimmend als bv de Seiko Alpinist.

2 likes

Gelijk heb je, het blijft een topper!

13 likes

Doe vanaf vandaag ook mee hier :heart_eyes:

Gaat de strijd aan met mijn srpb071 :muscle:

11 likes

Gezellig! :wink:
Mooie MM :+1:

1 like

Ik ga ook eens verkennen of de MM200 en ik een goede match zijn.

Jouw aanpassing met deze wijzers (van de MM300, klopt dat?) vind ik wel geslaagd.

Mag ik je wat vragen: welke juwelier (regio Den Haag) zou dat uitvoeren & welke wijzer set heb jij laten plaatsen?

De kosten hiervoor bedragen dan ongeveer 175 euro, voor set inclusief plaatsen?

Erg geslaagd!

Ik heb de wijzers origineel gekocht en ze laten plaatsen door Wesselink en Vreeker. Absoluut een aanrader

€25 voor het plaatsen idd.

1 like

Bedankt voor je snelle reactie! Ik ga zo zelf Google afstruinen, maar zijn die wijzers eenvoudig te koop in NL bij de AD’s?

Ik had gekocht bij een bekende Seiko onderdelen handelaar, maar ben niet zo tevreden over hem. Hij is ook lid hier, maar weet z’n naam niet meer.

Eerst maar ‘s kijken of de klik er is.

Vind het horloge hier op foto’s wel erg aansprekend en het is een apart model. Zeker met blauwe dial vind ik er mooi uitzien.

En dan kan ik hier verder achteraan.

:pray: voor de informatie & inspiratie in ieder geval!

1 like

De SPB185J1 van @Bozzy en mijn SPB187J1.

10 likes

Mooi hè :sunglasses:


Voor mij nog steeds de beste zwarte duiker :+1:t3:

8 likes

Yes, ben er erg blij mee!

1 like

Ik stap ook in!

Sinds vandaag trotse eigenaar van een MM200 Blue Hole, dankzij een vlotte en leuke zondagochtend deal met @WatchesAndPugs :+1:t3: (Bedankt voor de koffie T.)

Dit is mijn eerste ervaring met Seiko, zal binnenkort een NA topic maken. Eerste indruk is erg positief!
Fraaie duiker met allerlei spannende dingen om naar te kijken, zoals de facetten van de kast en de band.
De minutenring en de manier waarop de minutenwijzer echt een goede lengte heeft!
De vingerafdrukken die op de Diashield achterblijven :see_no_evil:.
Maar vooral: de prachtige dial waardoor ik telkens een paar keer mijn pols draai als ik naar het horloge kijk.

Goede introductie bij dit model wat mij betreft.

Bedankt HF voor de inspiratie en introductie door de vele mooie foto’s en verhalen/reviews :pray:.

O ja, foto!

13 likes

Mooie aanwinst :ok_hand:
Staat ook op mijn lijstje.

Bedankt!

Ik had hem eigenlijk niet zo op mijn radar, was eigenlijk aan het zoeken naar een SPB149.

Maar…ik zag hem gisteren voorbij komen hier in het blauwe. Gedurende de dag een paar keer opnieuw naar de advertentie gegaan om nog een keer te kijken. Was toch wel erg nieuwsgierig gemaakt door alle verhalen hier en de video op YT.

Gelijk maar even contact opgenomen en vandaag konden we afspreken om live te zien of er een klik was. En toen ik hem omdeed merkte ik dat het heel anders is dan wat ik normaal heb (gehad). En dat sprak me juist erg aan.

Lang verhaal, wat ik eigenlijk wil zeggen: als je een kansje voorbij ziet komen @Sjaak, waag het er op!

3 likes

Mooie aanwinst…:+1:

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst. Een van de mooiste uitvoeringen.:+1:

1 like

Eerste dag om de pols, bevalt heel goed tot zover.

10 likes