Ik draag deze prachtige nieuwe echt véuls te weinag. Ben zelfs stiekem alweer een beetje aan het rondneuzen voor een alternatief. Oh oh, kriebels! Wat mot je ermee …
Goedemorgen,
Ik zoek een goed passende rubber band voor
De SPB 187 J1.
Wie heeft een goede tip…?
Dank…
Tropic bevalt mij uitstekend.
Volgens mij past de oude MM300 band met ref. R02X011J0 prima. @RLC heeft er eentje te koop staan volgens mij. Vijf tientjes, prachtbandje!
Ik was zelf wachtende op een andere band van Seiko, met ref. R03E011J0 maar die is nergens op voorraad en laat via de Seiko dealer nog maanden op zich wachten … maar ûh, zo lang heb ik mijn SPB187 niet meer vrees ik.
Waarom overweeg je hem weer weg te doen? Ik open telkens dit topic om de foto’s van dit specifieke model te zien haha.
Prachtige kleur. En met extra strap, wel aan de prijs. Welke rubber band past er eigen goed op de 187 en deze nieuwe?
Het bezit van de saeck is het einde van het vermaeck …
Omdat ik hem niet draag. Niet omdat 'ie niet ontzettend mooi is enzo (want dat is 'ie zeker wel!), maar tja. Ik kan het rationeel ook helemaal niet verklaren. Ik had best wel ontzettend veel voorpret en plezier bij de aanschaf. Het zit tussen de oren denk ik. Op naar iets nieuws!
Das niet aan de Dinkel
Woar bin ie dan weer?
Caribisch gebied Mien jung!
Lekker😁 vakantie?
Das geen Bonaire
Geniet ervan