MM200 only!

Thanks, het strand gaat hem ook goed af

6 likes

Ik kom vandaag wel door.

4 likes

Eerder vandaag:

9 likes

Nieuwe of oude mm200?

t5df90ea3jx61

Nieuw of oud dus?
  • Oud
  • Nieuw

0 stemmers

2 likes

Oud :joy:

5 likes

Mijn voorkeur gaat ook naar oud.

Oud want goud :sunglasses:

En voor € 275,00 gekocht van een bij volle verstand zijnd HF lid, die het gezeur over de minieme krasjes zat was. :+1:

2 likes

Mooie deal…:+1:

2 likes

Present !

5 likes

Dit was de tekst van de verkoper. Geniaal :joy:

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-seiko-spb079j1-mm200/345203/6?u=horlogeopa

5 likes

Voor mij nieuw. De oude is te groot op mijn 18cm pols. Ook vind ik de iets dikkere bezel beter in verhouding en de case mooier als je het vergelijkt met de MM300.
Smaken verschillen, maar die dikke pijl op mijn Monster trek ik eigenlijk heel slecht :joy: Die komt ook weer terug op de oude mm200 dus een absolute no go voor mij :joy:

7 likes

Voor mij de oude, de pijl wijzer is juist zo kenmerkend voor dit horloge vind ik. Niet dat ik de nieuwe lelijk vind maar is wel zijn kenmerkende looks kwijt…

Da’s wel een heel grappig verhaal

1 like

Ach… Pijlen of dikke-worsten-urenwijzers…
Ik zou het moeten ervaren. Denk dat ik érg lastig zou kunnen kiezen tussen mijn 083 en de 187, met de 207 m’n favorieten.
Ik zou zoiets doen zoals ik met m’n turtle en de spb ook deed; ik kocht de spb erbij om te kijken welke het best beviel, dan kon ik de andere weg doen. Je voelt 'm al, ze zitten beide nog knus in de doos zonder veel aanstalten te maken om te vertrekken…

Edit: plaatje voor de sfeer!! Ben gewoon een sucker voor mooie blauwe sunbursts…

3 likes

Doe ook even mee …voor de sfeer :slight_smile:

5 likes

Die heb ik toendertijd gemist.
Hij is wel geniaal ja…:grin:

De auteur is professioneel tekstschrijver :+1:

1 like

Zucht… het blijft een lekker ding!

6 likes

Met een twist:

12 likes