MM200 only!

Ik heb vandaag mijn dark green sunset weer mogen ophalen. Hij liep niet helemaal meer binnen de specs, dus voor het verlopen van de garantie even weggebracht. Hij heeft uiteindelijk een volledig nieuw uurwerk gekregen, wijzerplaatring en wat pakkingen. Top service dus van Seiko.

3 likes

5 likes

De mm200 familie uitgebreid naast de SPB185 wat extra kleur :ok_hand:

3 likes

Is het iemand gelukt om een andere stalen band te vinden die op de ‘nieuwe’ MM200 past? Ik denk dan bijvoorbeeld aan Uncle Seiko?

Volgens mij past de band van de oude mm200 op de nieuwe, ik geloof dat ik die combi hier wel eens voorbij heb zien komen maar pin me er niet op vast. Dat zou (denk ik dan) betekenen dat de strapcodes/uncle Seiko van het oude model ook op de nieuwe passen :man_shrugging:

1 like

De dimensies zijn iets anders, maar als ik naar de kastvorm kijk lijkt dit inderdaad wel heel erg hard op elkaar. Bedankt voor de reactie!

Ah, heb jij hem. Hij had hem al toegezegd maar jij woonde dichterbij​:see_no_evil::wink: mooie aanwinst

1 like

Asjemenou
zojuist
in het Blauw :slight_smile:

4 likes

Heb toch maar weer een exemplaar gekocht, nr 4 :rofl:. Misschien deze toch maar niet meer verkopen,:see_no_evil:

5 likes

6 likes

Deze mag eigenlijk na een dag om de pols en 1,5mnd in de doos wel weer door naar de volgende :sweat_smile: bij interesse stuur maar een PB’tje :+1:t2:

4 likes

Ik overwoog een crafterblue op mijn nieuwe mm200, maar volgens de site van CB passen hun straps enkel op de oude.

Besides: de seiko bracelet is toch een zeer goede?

Morgen mijne ook nog eens omdoen. Ik twijfel om hem weg te doen voor een andere duiker die ik op het oog heb.
Ben al 2 dagen aan het piekeren wat ik moet doen …

Zoals beloofd

3 likes

Dat zal wel ja :wink: volgens mij zijn zelfs de OEM bracelets uitwisselbaar dus zou niet weten waarom het niet past :man_shrugging:t2:

Zéker, maar het blijft staal (en geen rubber). Ik moest eerst alles op staal hebben en merk dat ik nu juist liever géén staal meer draag (mogelijk ook weer een periode, wie zal het zeggen). Draag nu bijna alles op een MN-achtige band, want: super comfortabel!

1 like

Latertje, maar volgens mij heeft Strapcode MM200 banden in staal. Of die qua tint goed matchen, geen idee.

Edit: die suggestie was al voorbij gekomen zag ik…

1 like

Dit topic eens doorgelezen. En de Blue Hole lijkt voor velen een ‘catch&release’ te zijn. Heel enthousiast in het begin, en dan lijkt die verliefdheid te verdwijnen. Hoe komt dit?

Als er iemand zijn Seiko MM200 GBH wil releasen, contacteer me gerust.

Staat er 1 op MP

1 like

Is dus een nieuwe zwarte raket geworden.

Tevreden met de afwerking! Mocht iets comfortabeler. (@daffie geen ervaring met GS hier, maar mijn Longines doet beter :stuck_out_tongue:)

8 likes

Blijft gewoon een topper. Van harte met de NA. :+1:

1 like