Dat zal wel ja volgens mij zijn zelfs de OEM bracelets uitwisselbaar dus zou niet weten waarom het niet past
Zéker, maar het blijft staal (en geen rubber). Ik moest eerst alles op staal hebben en merk dat ik nu juist liever géén staal meer draag (mogelijk ook weer een periode, wie zal het zeggen). Draag nu bijna alles op een MN-achtige band, want: super comfortabel!
Dit topic eens doorgelezen. En de Blue Hole lijkt voor velen een ‘catch&release’ te zijn. Heel enthousiast in het begin, en dan lijkt die verliefdheid te verdwijnen. Hoe komt dit?
Ik bedoelde NOS.
Maar blijkt dat de spb077j1 nog steeds in het gamma van Seiko staat. Dus kan ook nieuw zijn. Weet eerlijk gezegd ook niet dewelke de opvolger is.
Vind deze wijzers speelser dan varianten met de MM300 wijzers. Ieder uur kans op een raket
De lume op m’n eerste MM200, eerste serie SPB083 was fantastisch. Op m’n SPB207, de tweede serie MM200, is de lume een stuk minder heftig. Op zich jammer want het was kinderlijk leuk
Dit is een foto van half september, einde middag, buiten. Hoe donker is het rond die tijd?? Zelfs dan zag je al een lichte gloed. Vond het bijna afbreuk doen want daardoor deden de indices en wijzers snel geel/groenig aan en dat pastte gewoon niet zo mooi.