MM200 only!

4 likes

Vind het apart. Bij dit horloge nooit de neiging gehad om het op rubber, nato of MN strap te dragen. Op staal gewoon perfect.

7 likes

Herkenbaar. De band is echt subliem. Ik ben wel benieuwd naar de crafter blue voor het zomer sfeertje :joy:

Dit maakt het al helemaal af :smiley:

Weet iemand of de bezel keramisch is? Heb even gezocht maar kon het zo snel niet vinden

1 like

Deze binnen sinds een paar dagen, ongelooflijk hoe dit horloge is afgewerkt. Nu echter nog een stalen band scoren

6 likes

Gefeliciteerd!! Zeker doen. Dit is echt een van de beste/mooiste banden op dit niveau (en nog wel een stukje daarboven)

veel plezier ervan

1 like

Stalen bezel insert doet het erg goed zo, mooie combi! Weer eens wat anders! Überhaupt een fraai horloge natuurlijk…
Ik vind dat het nieuwe model ook wat minder taps/rond toeloopt dan het oude model, de bezel is vlakker. Dat vind ik wel beter ogen. Het maatverschil tussen beiden vond ik wel te verwaarlozen.

5 likes

Klopt, maar dat is overal in doorgetrokken (zijkanten, lugs) waardoor ie wat strakker/scherper oogt. En de wijzers spelen daarin voor mij zeker ook een rol. Overigens vind ik de jouwe denk ik de mooiste kleurencombi :see_no_evil:

1 like

Heb deze sinds gisteren op staal, die band gaat niet gedragen worden door Louisje. Make me an offer I can’t refuse😎

2 likes

Ben echt dol op deze groene. Model is net ff mooier, maar je moet wel zoeken om het goed te zien.
1e type doet 2 dingen beter: de sluiting van het 2e type rammelt een soort van blikkerig waardoor het cheap klinkt, en bij de lume van de 1e (Great Blue Hole) kon ik een boek lezen, da’s bij mn SPB207 echt minder. Zoveel licht wat er af komt is eigenlijk te gek. Overdag bij wat schaduw al aardige groene gloed, tof, maar niet echt mooi.

1 like

Dat is de MM300 clasp toch? Waar kan ik die het best bestellen, zag hem wel voorbij komen voor €138 maar dat is me wat te gortig.

2 likes

Werkt zoiets? Weet niet of dit origineel of hetzelfde is?

https://www.monsterwatches.nl/product/seiko-sluitingen/

zon kleinere variant van de mm200 wordt toch wel mn blackfriday purchase… of de nieuwe CW trident 300 :smiley:

1 like

Is origineel seiko alleen van staal ipv titanium. Heb ze allebei en die van staal is een hele goede prijs.

1 like

Is een MM300 van titanium? Daar komt die ratel sluiting toch vandaan?

Mm300 is niet van titanium, maar een deel van de sluiting wel, waarschijnlijk om de kleur van de originele band te matchen ivm de coating.
Er is ook een zelfde clasp ooit geleverd op een ander model en die is geheel van rvs.
Hier alle 2 naast elkaar.
Links die van Ti.

2 likes

Kijk hier:

2 likes

Meer voor @VriesKou geloof ik? Ik ben niet zoekende maar was benieuwd :slight_smile:

1 like

Ow sorry, dank voor het rechtzetten :+1:

1 like

Aanbieding is trouwens voor alle liefhebbers. Maandag bij @SuperC een exemplaar op staal gekocht maar de stalen band ga ik niet dragen. Dus zoek je er eentje?

Mee op vakantie

2 likes