MM200 only!

Zomers klokkie hoor :sunny:

7 likes

6 likes

X-post.

6 likes

Gisterenavond gekocht! Wat een prachtige kast(vorm) valt echt perfect op de pols (bij mij in ieder geval :sweat_smile: )

11 likes

Cool! :ok_hand: Welke is dit?

1 like

SPB185 :+1: mogelijk de minst populaire met de stalen bezel maar ik vond dat juist mooi, iets minder glim

1 like

Ik vind ‘m precies om die reden ook zo tof. Mooie NA. Heb je nog wat korting kunnen pakken?

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Maar je kunt het eigenlijk niet maken dat je aangeeft dat het horloge perfect op je pols valt zonder daar een foto van te posten :wink:

1 like

Je hebt gelijk maar ik ben een slechte fotograaf (als dat nog niet duidelijk was na de eerste foto) met slechts een matig mobieltje :sweat_smile: ik heb het geprobeerd, hij zou eigenlijk nog dichter op de arm moeten maar dat lukt me dus niet. Neem van mij aan dat ie prachtig aansluit en daardoor ook erg comfortabel zit.

Dacht ik wel :thinking: kan het blauwe deel hier niet aan tippen :upside_down_face:

4 likes

Haha nice :grinning::+1:

1 like

Hij staat je geweldig!

1 like

Eerste keer buiten spelen, echt een heerlijk horloge zeg :star_struck: het mooiste vind ik de zijkant/lugs met de afwisselende afwerking en al die vlakken (heeft wel een vleugje GS)

12 likes

Heerlijk! :ok_hand: En ja ook ik heb een licht GS gevoel met deze om de pols door de kastvorm. Best bijzonder want dat gebeurt mij niet snel na m’n ervaringen met GS. :open_mouth: Geeft ook wel de kwaliteit en feel aan van deze MM200. Supertof ding.

Ennuh die van jou staat hier ook op de lijst…sinds gisteren. :wink:

11 likes

Haha snap ik :grin: :+1: dan zal ie er jou ‘kennende’ wel einde vd week zijn toch :laughing:

Ik heb ook een paar verschillende kleurstellingen van jouw generatie om gehad (eigenlijk allemaal behalve de jouwe :sweat_smile: ). Ik vind het wel mooi dat daar de minuten op de rehaut zitten. Uiteindelijk toch voor deze gekozen ivm de iets kleinere maat, de stalen bezel én het extra gebrushte vlakje aan de zijkant.


Sowieso lang getwijfeld tussen de Squale 1521 (ook nog nooit gehad) en deze. Sluit niet uit dat die er ooit ook nog een komt (fumoso of een onda). Aangezien iedereen die hier al ooit een heeft gehad en er lyrisch over is, maar de omloopsnelheid van die modellen ligt ook wel érg hoog. Lijkt wel alsof die allemaal 1x mee op vakantie gaan en dan al weer vervangen moeten worden :thinking:

Voor nu vond ik deze iets universeler en ik kan ook altijd wel blij worden van een originele mooie en fijne stalen band. Al weet ik dat ik een horloge op leer of rubber of MN of iets dergelijks ga dragen dan nóg koop ik hem graag op staal. Zal wel een afwijking van mij zijn :sweat_smile:

Ook nog even getwijfeld of ik het de meerprijs wel waard vind t.o.v. een 5KX of Turtle of iets dergelijks maar die twijfel was gelijk weg toen ik hem om had. En die is gelukkig ook niet meer terug gekomen. Dit is sowieso het eerste horloge wat ik heb gekocht dat ik in het écht veel mooier vond dan ik had verwacht.

8 likes

8 likes

Grappig…dat had ik mij niet gerealiseerd. Is idd een maatje kleiner dan mijn versie.

En ja fraai dat brushed extra vlak op de kast. :ok_hand:

Erg leuk ding…ook al zo’n 4x gehad. :see_no_evil: Ik vind 'm iedere keer weer erg gaaf maar kom dan ook weer tot de conclusie dat de wijzerplaat te klein is door de brede bezel. Dat is voor mij de reden er ook steeds weer afstand van te doen. Verder niets mis mee en een lekkere bandenslet.

Bijzonder…ik heb dezelfde ervaring. Was een gokje omdat ik weer klaar was met m’n CW en dus een leuke ruil zocht. Nog nooit zo’n MM model gehad dus waarom niet eens proberen. Waarschijnlijk is 44mm te groot…en is het model te grof…en de kleur blauw het net niet…en te zwaar…en de stalen band kudt. :rofl:

Maar…wat een verrassing toen ik 'm binnen had! Hij is gewoon op alle vlakken perfect voor mij. Een heerlijk horloge. :ok_hand::ok_hand:

Haha nee deze keer niet. Ik doe het wat rustiger aan plus de Blue Hole bevalt nog te goed om 'm weg te doen.

3 likes

Na het werken komt ….

8 likes

Dat is ie dubbel waard. Is zeer veel horloge, goed afgewerkt.

Ik heb beiden. Ik vind dat ze elkaar aanvullen.
De iets sjiekere Seiko (met gepolijste delen en op staal) en de ruwe Squale (blasted bij mij en op rubber).

2 likes

Dat willen we toch niet Corona?
Maar wel lekker. :rofl:

8 likes