MM200 only!

Vooruitziende blik :wink:

Die van mij blijft, maar z’n knappe blauwe broer gaat wel de doos verlaten.

Advertentie volgt maar als iemand mij die moeite wil besparen… :email:

5 likes

Zou je die blauw aandoende bezel nu ook kunnen vervangen voor een zwarte?

Ja dat is mogelijk, maar die zijn fokking duur als je ze bij Seiko NL bestelt. En het meest vreemde is nog dat wanneer je hem door Seiko laat plaatsen het goedkoper is dan los kopen….

Thnx!

Ik ga maar eens contact zoeken met Seiko NL dan maar.

Misschien omdat ze dan de oude houden? (Weet ik niet hè, is een optie)

Zou zomaar kunnen. Ze sturen niet graag onderdelen naar particulieren. Liefst alleen naar hun dealers.

De Dark Green sunset waar hij hoort, in het water.

5 likes

Zomers klokkie hoor :sunny:

7 likes

6 likes

X-post.

7 likes

Gisterenavond gekocht! Wat een prachtige kast(vorm) valt echt perfect op de pols (bij mij in ieder geval :sweat_smile: )

11 likes

Cool! :ok_hand: Welke is dit?

1 like

SPB185 :+1: mogelijk de minst populaire met de stalen bezel maar ik vond dat juist mooi, iets minder glim

1 like

Ik vind ‘m precies om die reden ook zo tof. Mooie NA. Heb je nog wat korting kunnen pakken?

1 like

Gefeliciteerd met je aankoop! Maar je kunt het eigenlijk niet maken dat je aangeeft dat het horloge perfect op je pols valt zonder daar een foto van te posten :wink:

1 like

Je hebt gelijk maar ik ben een slechte fotograaf (als dat nog niet duidelijk was na de eerste foto) met slechts een matig mobieltje :sweat_smile: ik heb het geprobeerd, hij zou eigenlijk nog dichter op de arm moeten maar dat lukt me dus niet. Neem van mij aan dat ie prachtig aansluit en daardoor ook erg comfortabel zit.

Dacht ik wel :thinking: kan het blauwe deel hier niet aan tippen :upside_down_face:

4 likes

Haha nice :grinning::+1:

1 like

Hij staat je geweldig!

1 like

Eerste keer buiten spelen, echt een heerlijk horloge zeg :star_struck: het mooiste vind ik de zijkant/lugs met de afwisselende afwerking en al die vlakken (heeft wel een vleugje GS)

13 likes

Heerlijk! :ok_hand: En ja ook ik heb een licht GS gevoel met deze om de pols door de kastvorm. Best bijzonder want dat gebeurt mij niet snel na m’n ervaringen met GS. :open_mouth: Geeft ook wel de kwaliteit en feel aan van deze MM200. Supertof ding.

Ennuh die van jou staat hier ook op de lijst…sinds gisteren. :wink:

11 likes