MM200 only!

Leuk zeg, mooi vooruitzicht. Nog getwijfeld dus kleurstellingen, of was het een gelopen race?

1 like

Nog wat plaatjes voor de sfeer, uit 2021!

Achteraf de blauwe nooit weg moeten doen.

9 likes

Ik had mijn groene nooit weg moeten doen

9 likes

Al die spijtoptanten … zo’n MM200 moet je gewoon niet wegdoen, maar leuke avonturen mee beleven.

2 likes

Tof met die handset ook zo, Eric.

2 likes

Ik ben al een tijdje op zoek naar een groen horloge en heb dit model en de spb207 al heel lang op m’n shortlist staan. Net zoals ik de SPB083 op m’n lijstje had staan en ook kortstondig in bezit heb gehad.

Omdat ik de vraagprijzen richting 1k voor beide modellen te gortig vind, ben ik in eerste instantie op zoek gegaan naar andere merken met groene dials. Ook in het duurdere segment.

Maar omdat ik toch spijt heb van de verkoop van de SPB083, maar niet nog meer blauw in de collectie wil, kom ik telkens uit op 1 van de twee groene mm200 modellen.

En hoe langer ik naar beiden kijk, deste lelijker wordt de 207 en deste knapper wordt de 105. :joy:

1 like

Als ik naar jouw foto’s kijk, dan glinsteren m’n ogen. :drooling_face: En al helemaal met de mm300 hands. :star_struck:

Daarom hoop ik ook dat ‘it will tickle my pickle…’ en een blijvertje is. :sweat_smile:

1 like

Hehe leuk die gedachtegang, zeer herkenbaar! De “nieuwere” MM200 modellen niet overwogen?

1 like

Ja, dat vond ik persoonlijk echt een geweldige modificatie

2 likes

Jawel, de strijd was ook tussen deze en het nieuwere groene model.

Maar zoals ik net al zei.

Dat staat misschien ook nog wel op m’n to-do-list, als dit een blijvertje is. :ok_hand:

1 like

Kan het je zeker aanraden

1 like

In een split second dacht ik dat je de groene Sumo in je hoofd had. De nieuwe generatie vind ik zelf minder mooi, wat met name komt door de bezel uitstraling in verhouding tot de wijzerplaat. Het mist “iets”.

Nu is de voorpret al aan de gang hè!

1 like

Al moet ik wel bekennen dat de big arrow hand toch ook wel wat heeft en ik daar ook vrijwel direct bij de Great Blue Hole van gecharmeerd raakte.

1 like

Ja, echt!!! En ik denk dat ik daar dus een beetje aan verslaafd begin te raken… :sweat_smile:

1 like

Ieder uur :rocket: tijd.

2 likes

Misschien is dat ook wel iets dat me tegenhield. Ik kan er alleen ook m’n vinger niet op leggen en dat dat het oudere model ook knapper maakt.

1 like

De 207 blijft fantastisch mooi. Vandaag om, zou deze wat meer draagtijd moeten geven.

8 likes

Op zichzelf staand, zeker!

Maar als ik hem met de 105 vergelijk, dan wordt hij een stuk minder aantrekkelijk ten opzichte van de oudere spb105. Voor mij dan hè.

Het gekke is dat ik eerst de big arrow hand helemaal niet mooi vond en daarom meer gecharmeerd was van de 207. Maar gaandeweg raakte ik dus juist meer gecharmeerd van de oude handsset. :sweat_smile:

Én de wijzerplaat van de 105 vind ik meer spreken.

Maar eerlijk is eerlijk, als je me gisteren, de jouwe voor een goede prijs had aangeboden, dan had ik hem klakkeloos overgenomen. :joy::joy:

1 like

Ik kan je wel volgen… heb ook nog een van de eerste generatie, spb079 op staal. Die gaat eigenlijk meer om.
De nieuwere zoals spb207 hebben wel een betere afwerking, zeker de wijzers

1 like

Ja, ik geloof ook zeker dat de afwerking beter is. Er zijn altijd verbeterpunten die bij een volgende generatie gewoon opgelost moeten zijn.

Dat gezegd hebbende, ik vind de SPB083J1 ook wel gewoon goed afgewerkt. Dus dan zal dat wel hetzelfde met de 105 zijn.

1 like