MM200 only!

Dat kan alleen maar goed gaan hè!
Heb je de Thalassa al te koop staan? :joy:

1 like

Mallerd :stuck_out_tongue:

Kan me weinig verschil in niveau afwerking herinneren, wél verschillen in de vormgeving, zoals inderdaad de wijzers, extra afschuining op de kast, bezel. De sluiting van de nieuwe versie rammelt wel meer dan de oude! Klinkt blikkeriger…

Wat mij het meest opviel was het verschil in lume. Al wel eens genoemd dacht ik, maar die 083 gaf in de zon zowat nog licht…

6 likes

Hahahaha, Neuh! :rofl:

:rofl::rofl:

Alleen maar beter als dat zo is, toch!

Dat klopt, de lumen spat er gewoon van af en de wijzers en indices worden gewoon groenig van de hoeveelheid lumen dat in de zon wordt geactiveerd. :sweat_smile:

Je hebt echt een zonnebril nodig om hem af te kunnen lezen. :sunglasses::rofl:

2 likes

Half september, einde middag buiten. Dát was wel leuk aan die 083, die kon je aan het einde van de nacht nog prima aflezen :slightly_smiling_face:

Niet echt opgemerkt eerder denk ik, maar de wijzerplaat is ook anders bij de nieuwere MM200, althans wel bij m’n 207. Markers bij 6 en 9 zijn anders, geen kader om het datum venster, en beruchte marker naast de datum.

4 likes

Ja, mooi toch!!

Ben benieuwd of de 105 dat ook doet, maar vast wel!

1 like

Iemand die deze toevallig wil verkopen? :grin:

5 likes

ETA morgen of overmorgen! :grimacing:

3 likes

De achterkant is soms ook best leuk … :sunglasses:

5 likes

Achterkant van het nieuwe model toch?

1 like

Yep, de SPB187.

@Kleine_gup_in_grote_oceaan, speciaal voor jou ook even de oude … :wink:

2 likes

Ik vind de onderste wel erg gaaf! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Hij is Binnoooon… :partying_face:

Ik zit alleen op mijn werk, dus heb hem niet zelf in ontvangst kunnen nemen. :confounded:

Aftellen!

Hier mijn bijdrage voor vandaag!

Hè, jammer van die datum.

5 likes

Ik ben net een uur op kantoor, maar ben in staat om de boel weer af te sluiten en weer richting huis te gaan. :joy:

Ik heb ook nog naar dit model gekeken, maar dan heeft de Twilight toch net iets meer mijn voorkeur. Waarschijnlijk omdat ik me er makkelijk laat inleggen als het om 50 shades of blue gaat. :rofl:

1 like

Hehe nou ik zocht een saaie zwart-op-zwart. Specifiek de SPB077 of z’n SBDC variant. Maar werd nergens in de juiste voorwaarden aangeboden. Dit was m’n derde keus. Die Twilight variant stond ergens onderaan de lijst omwille van de drukke kleurencombinaties.

Deze is leuk voor de afwisseling en een PADI uitvoering had ik nog niet gehad.

1 like

Een collectie van alle oude mm200 varianten… Hmmm, zou ook leuk zijn… :thinking: :rofl:

1 like

Man, man, man… Wat een gave kleur is dit zeg! :star_struck::heart_eyes:

2 minuten zon!

8 likes

Mooi hoor :ok_hand: ga je met veel plezier dragen

Plaatje van een broertje voor de sfeer

7 likes

Thanks, kerel!

Ik denk ook niet dat deze weggaat en al helemaal niet binnen een paar weken, net zoals de andere.

Maar dat is

Plaatje voor de sfeer!

8 likes

Good night! :sleeping:

4 likes