Dat kan alleen maar goed gaan hè!
Heb je de Thalassa al te koop staan?
Mallerd
Kan me weinig verschil in niveau afwerking herinneren, wél verschillen in de vormgeving, zoals inderdaad de wijzers, extra afschuining op de kast, bezel. De sluiting van de nieuwe versie rammelt wel meer dan de oude! Klinkt blikkeriger…
Wat mij het meest opviel was het verschil in lume. Al wel eens genoemd dacht ik, maar die 083 gaf in de zon zowat nog licht…
Hahahaha, Neuh!
Alleen maar beter als dat zo is, toch!
Dat klopt, de lumen spat er gewoon van af en de wijzers en indices worden gewoon groenig van de hoeveelheid lumen dat in de zon wordt geactiveerd.
Je hebt echt een zonnebril nodig om hem af te kunnen lezen.
Half september, einde middag buiten. Dát was wel leuk aan die 083, die kon je aan het einde van de nacht nog prima aflezen
Niet echt opgemerkt eerder denk ik, maar de wijzerplaat is ook anders bij de nieuwere MM200, althans wel bij m’n 207. Markers bij 6 en 9 zijn anders, geen kader om het datum venster, en beruchte marker naast de datum.
Ja, mooi toch!!
Ben benieuwd of de 105 dat ook doet, maar vast wel!
ETA morgen of overmorgen!
Achterkant van het nieuwe model toch?
Ik vind de onderste wel erg gaaf!
Hij is Binnoooon…
Ik zit alleen op mijn werk, dus heb hem niet zelf in ontvangst kunnen nemen.
Ik ben net een uur op kantoor, maar ben in staat om de boel weer af te sluiten en weer richting huis te gaan.
Ik heb ook nog naar dit model gekeken, maar dan heeft de Twilight toch net iets meer mijn voorkeur. Waarschijnlijk omdat ik me er makkelijk laat inleggen als het om 50 shades of blue gaat.
Hehe nou ik zocht een saaie zwart-op-zwart. Specifiek de SPB077 of z’n SBDC variant. Maar werd nergens in de juiste voorwaarden aangeboden. Dit was m’n derde keus. Die Twilight variant stond ergens onderaan de lijst omwille van de drukke kleurencombinaties.
Deze is leuk voor de afwisseling en een PADI uitvoering had ik nog niet gehad.
Een collectie van alle oude mm200 varianten… Hmmm, zou ook leuk zijn…
Thanks, kerel!
Ik denk ook niet dat deze weggaat en al helemaal niet binnen een paar weken, net zoals de andere.
Maar dat is
Plaatje voor de sfeer!