Denk van wel.
Mooi klokkie…
Oeff, lekker!
Ja ben benieuwd wat het met deze Padi gaat doen! Voor nu leuk voor erbij denk ik, maar we gaan het zien.
Ben benieuwd…
Mooie plaatjes van al die mm200’s! Dus de mijne moet er ook weer even uit.
Ready and set for tomorrow!
Nou, je doet je naam “techneut” niet bepaald eer aan zo hè Dit model heeft toch “drilled lugs”? Kwestie van de pushpennen (waarmee de band vast zit aan de kast) indrukken via de gaatjes aan de zijkant van de kast, met een geschikt pinnetje. Supermakkelijk!
Je hebt helemaal gelijk, maar met een pincet de pennetjes indrukken gaat best zwaar en ik wil geen beschadigingen op de lugs
Ik heb zo’n cheap ass setje van Amazon, daar zitten een soort pennetjes in. Die zijn er prima voor, bij een pincet heb ik een ander beeld.
Heb er één in m’n portemonnee, handig.
Je kan heel misschien krasjes krijgen als de pushpinnen langs de lugs schieten wanneer je de endlinks van de kast haalt, maar buiten dat kan er weinig mis gaan. Als je dat wil voorkomen, en/of evt uitschieten met zo’n pinnetje, dan moet de kast afplakken. Vind ik persoonlijk nogal gedoe. De kans dat ik met dragen een grotere beschadiging “scoor” is minstens zo groot, daarvoor plak ik ook m’n horloge niet af
Haha! Eigenlijk zo gegroeid sinds ik 'm in m’n portomonee stopte voor tijdens vakantie, om een bandje te wisselen, geloof op een Turtle… Sindsdien zit dat pinnetje er standaard in. Is handig, soms is het fijn om de aansluiting op de sluiting net ff een gaatje losser of strakker te zetten, dan heb ik 'm eigenlijk altijd wel bij de hand.
Ik kan eigenlijk altijd wel een tandenstoker ergens vandaan toveren om de fijnverstelling te doen.
Voor de derde keer een MM300. Toch altijd wel tof om zo’n joekel te hebben. Qua kast aardig wat gelijkenissen, maar toch anders dan de MM200.
Dragen beide prima overigens op een kleine 17cm pols. Ondanks alle horrorverhalen altijd
Heul vet!
Is hij niet topzwaar? Ik heb wel eens begrepen dst hij erg hoog is en daardoor als topzwaar kan worden ervaren.
Leuk zo naast elkaar. De MM300 heeft wel wat dingetjes waardoor hij minder groot oogt, met name de relatief forse indices lijken er voor te zorgen dat de plaat wat kleiner dan die van de MM200 oogt.