Op staal kan ik mij wel heugen… echter heb ik een zwakte door duikers op rubber… dus praktisch alles gaat zo snel mogelijk op rubber!
Klopt! Die mening deel ik ook. Hij is wel een stuk hoger/dikker. Maar daar komt die 300m ook deels vandaan. Ideaal voor als ik mij weer eens stort op de afwas.
Oei glad ijs! Een digitale Casio met gmt functie wint het natuurlijk altijd qua prijs/kwaliteit.
Ik blijf het sieraden vinden, met een bijkomstigheid; de tijd. Ben ik een duiker? Nee; maar het spreekt mij qua uitstraling het meeste aan. De MM300 is een dikkertje, maar juist hierdoor heeft het wel iets. Dat glaasje en diepte op de wijzerplaat. Het rauwe spreekt mij aan, in tegenstelling tot het wellicht wat “op safe” van de MM200.
Heb ik er een logische verklaring voor? Zeker niet! En als ik kijk naar de rest van de horloges hier in de kist, had ik wel iets anders kunnen kiezen. Diversiteit is ver te zoeken, of juist niet?
Speelkwartier hier
Ik weet, het is vloeken in de kerk maar deze leren strap staat m gewoon erg goed, vind ik ,
Ik heb er ook nog een donker blauwe Straptailor Nato bij