MM200 only!

Op staal kan ik mij wel heugen… echter heb ik een zwakte door duikers op rubber… dus praktisch alles gaat zo snel mogelijk op rubber!

Klopt! Die mening deel ik ook. Hij is wel een stuk hoger/dikker. Maar daar komt die 300m ook deels vandaan. Ideaal voor als ik mij weer eens stort op de afwas.

1 like

Wat zorgt ervoor dat je die naast een MM200 neemt?

Ik snap waarom hij duurder is, maar MM200 lijkt prijs/kwaliteit sterker.

1 like

Oei glad ijs! Een digitale Casio met gmt functie wint het natuurlijk altijd qua prijs/kwaliteit.

Ik blijf het sieraden vinden, met een bijkomstigheid; de tijd. Ben ik een duiker? Nee; maar het spreekt mij qua uitstraling het meeste aan. De MM300 is een dikkertje, maar juist hierdoor heeft het wel iets. Dat glaasje en diepte op de wijzerplaat. Het rauwe spreekt mij aan, in tegenstelling tot het wellicht wat “op safe” van de MM200.

Heb ik er een logische verklaring voor? Zeker niet! En als ik kijk naar de rest van de horloges hier in de kist, had ik wel iets anders kunnen kiezen. Diversiteit is ver te zoeken, of juist niet?

4 likes

Deze set heb ik ook :slightly_smiling_face:

Ik heb zo een ding van Watchbandit, een keer mee laten komen., maar ik zou de 6767 moeten hebben? Ivm maat vorkje…?

1 like

Eigenlijk is dat wel het vorkje dat zo goed als alles kan. Ik heb de 1.2 versie. Die werkt eigenlijk wel voor alle gangbare maten, qua vork en pusher.

1 like

Ow ja, goedemorgen allen!

6 likes

Speelkwartier hier :smile:
Ik weet, het is vloeken in de kerk maar deze leren strap staat m gewoon erg goed, vind ik ,:slightly_smiling_face:
Ik heb er ook nog een donker blauwe Straptailor Nato bij

9 likes

Goedemiddag allen!

8 likes

Goedemorgen

7 likes

Moge,

8 likes

Middag!

6 likes

7 likes

Moge mannen, zometeen eens een paar bandjes bestellen voor deze

Het horloge bedoel ik hè :smile:

7 likes

Mogguh!

Ali heeft ook leuke kattenbandjes hoor. :rofl:

Fijne werkweek allemaal!

7 likes

Boycot de chinezen.
Buy local…

1 like

Ik snap wat je zegt Tonnie, maar de local straps worden ook gewoon in China gemaakt.

Jammer toch…

1 like

Zeker jammer!

Gelukkig koop en oogst ik mijn eigen groente bij een lokale boer. Tevens gisteren kleding van een Nederlandse producent en merk gekocht!

2 likes

Goed bezig…:+1:

1 like