MM200 only!

Deze Nederlandse fabrikant?

1 like

Nope, Rev’it!

Oohhkay, is dat ook Nederlands,

1 like

Opgericht in 1995 door Ivan Vos!

1 like

Vandaag de SPB383 GMT om.

16 likes

Hier ook

7 likes

We hebben redelijk dezelfde smaak, gezien de topics waarin we elkaar tegenkomen. Haha!

Hier ook een MM200 om, maar geen GMT!

4 likes

The great Green hole :smile:

1 like

Soort van wel hè :smile:, maar ik ben ook aan het kijken voor non duikers, Longines, Eterna Tag Heuer :grimacing:

1 like

Ik denk dat ik het golfen maar weer eens ga oppakken…

Destijds m’n spullen verkocht, toen er werd gezegd dat m’n mobiliteit niet meer goed zou zijn, na m’n operaties. :joy:

Dan maar de driving range op. :sweat_smile:

Heb ik overigens ook gehad. :joy:

Ook mooi met die Turtle plaat (en MM300 band).

Watchuseek

5 likes

Cool zo met die turtle plaat erin! Brengt me weer op ideeën :face_with_peeking_eye:. Wel gek want die chapter ring is volgens mij ook blauw. Zou hij die ook geswapt hebben?

Die dial blijft een topper. Gemiste kans om niet zo’n kleur in de MM200 te stoppen. Vind wel de wijzers een downgrade.

Zat ik me ook al af te vragen, zó blauw zijn die niet in de MM200 modellen toch?

Ik heb voor mijn SKX mod een chapter ring ergens uit de Filipijnen besteld geloof ik… Die was de goede kleur. Misschien past dat ook gewoon?

Trouwens, die band van de MM300 vind ik qua looks niet beter. Vind bij de MM200 het juist zo mooi dat het ligt zo mooi over de verschillende brushes en vlakken van de band speelt!

3 likes

In dit model mm200 (de padi) zit een zwarte chapter ring).

De SKX chapter ringen zijn kleiner van diameter dan die van de turtle en mm200. Die zullen niet passen in de mm200 kast.

1 like

13 likes

Wat is dat voor strap?

Marinemaster 300, zie oa https://www.monsterwatches.nl/product/r02x011j0/.

Zo’n beetje de tofste rubber band voor dit model.

10 likes

Inderdaad van een mm300 zoals Roy aangaf.
Referentie is R02X011J0, via verschillende kanalen te bekomen.
Het is wel een stug bandje, alvorens monteren wat vorm geven met het kokend water kopje helpt.

4 likes